پروژه های مناسب برای سرمایه گذاری بدون ضرر در منطقه ۲۲

اقتصاد ایران: اکثر اوقات سرمایه گذاری بر روی پروژه‌های در حال ساخت کاری پر ریسک محسوب می‌شود و اگر ندانسته دست به اقدام بزنید امکان ضرر وجود دارد! اما کدام پروژه‌ها برای یک سرمایه گذاری بدون ضرر مناسب هستند؟

اخبار شرکتها -برای داشتن یک انتخاب هوشمند در ادامه این متن با ما همراه باشید.

پروژه زاگرس (لکسون ۲)

منطقه ۲۲ تهران جزو مناطقی است که توجه طیف وسیعی از سرمایه‌گذاران و افراد عادی را به‌سوی خود به جهت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مسکونی جلب نموده است. هر سرمایه‌گذاری، ویژگی‌های خاص خود را دارد و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های منطقه ۲۲ که به حالت پیش‌فروش هستند از نوع کم‌ریسک‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها به شمار می‌روند.

سود قطعی و تضمین شده این پروژه‌ها یکی از مزیت‌های اصلی پیش‌خرید آن‌ها محسوب می‌شود. در کنار این موضوع افراد می‌توانند از مزایایی مانند ضمانت تحویل، دریافت تسهیلات بانکی و... بهره‌مند شوند. ما در این نگارش تصمیم داریم پروژه‌های مناسب برای سرمایه گذاری بدون ضرر در منطقه ۲۲ تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید بهترین پروژه را برای سرمایه‌گذاری، زندگی راحت و مدرن انتخاب کنید.

موقعیت و شرایط ویژه فروش پروژه شهرک شهید خرازی

شهرک شهید خرازی

یکی از بهترین و معتبرترین پروژه‌های منطقه ۲۲، پروژه شهرک شهید خرازی است که ساخت آن را تعاونی‌های مختلف سپاه به عهده دارند. این پروژه در محدوده غربی دریاچه چیتگر قرار دارد و به همین علت از شرایط جغرافیایی و محیطی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. پروژه شهید خرازی به اتوبان‌های حکیم، همت، خرازی، مرکز خرید بام‌لند، ایران‌مال، آبشار تهران و... دسترسی بی‌نظیری دارد.

فاز ۱ این پروژه تحویل اعضا گردیده است و خریدوفروش آن به صورت متری و بر اساس تعاونی مسکن و موقعیت قرارگیری طبقه و واحد پروژه محاسبه می‌گردد. قیمت پایه این پروژه در فاز ۱ از متری ۷۰ میلیون تومان به بالا اعلام شده است. اما فاز ۲ پروژه شهرک شهید خرازی در حال اسکلت‌سازی است و خریدوفروش آن به صورت امتیاز و واریزی صورت می‌گیرد.تعاونی‌های انتخاب واحد شده در شهریور ۱۴۰۰ به صورت متری ۲۱ به بالا خریدوفروش می‌شوند.

برخی از بلوک‌های این پروژه مانند لشگر ۲۷ و بلوک‌های رزمنده به صورت متری و امتیازی خرید و فروش می‌شوند؛ اما بلوک‌هایی که به صورت کامل امتیازی به فروش می‌رسند بلوک‌های ستاد کل هستند که امتیاز آن‌ها از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به بالا وابسته به رتبه محاسبه می‌شوند. اگر به دنبال پروژه‌ای معتبر و کم‌ریسک هستید پروژه شهرک شهید خرازی بهترین انتخاب برای شماست.

علت برتری پروژه زاگرس (لکسون ۲) از پروژه‌های مشابه خود

پروژه زاگرس

پروژه زاگرس یکی از لوکس‌ترین پروژه‌های اطراف دریاچه چیتگر است و تعاونی مسکن ابنیه همت که یکی از خوشنام‌ترین سازندگان معتبر در منطقه ۲۲ تهران محسوب می‌شود، ساخت این پروژه را به عهده دارد. خرید و فروش این پروژه به صورت ۳ دانگ ۳ دانگ (هر ۳ دانگ ۶۰ متر مسکونی و ۱۵ متر تجاری) صورت می‌گیرد.

پروژه زاگرس (لکسون ۲) نسبت به پروژه‌های دیگر اطراف دریاچه متفاوت است و دلایل این تفاوت جزو برتری‌های پروژه به شمار می‌رود این دلایل عبارت‌اند از: داشتن سهم تجاری پروژه زاگرس، قوی‌بودن رزومه سازنده، موقعیت مکانی و قرارگیری پروژه و در نهایت دسترسی پروژه به مراکز خرید و اتوبان‌های اصلی این منطقه است. پس اگر به دنبال بهترین موقعیت برای سرمایه‌گذاری در ملک می‌گردید، پروژه زاگرس می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد.

تجربه راحتی در کنار زندگی مدرن با پروژه افق بین‌ الملل

یکی دیگر از پروژه‌های مدرن منطقه ۲۲ تهران، پروژه افق بین الملل است که در بلوار اردستانی میدان دانش قرار گرفته است. این پروژه به باغ ملی گیاه‌شناسی، پارک آبشار تهران، ورزشگاه آزادی، پارک و باغ‌وحش ارم، بزرگ‌ترین شهربازی و مرکز خرید خاورمیانه و... دسترسی آسانی دارد دارد. پروژه افق بین‌ الملل از امتیازات ویژه‌ای برخوردار است که توجه هر سرمایه‌گذار را به خود جلب می‌کند. این امتیازات عبارت‌اند از: داشتن وام تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان، استفاده از مصالح درجه یک ساختمانی، صادرشدن کد رهگیری از قدرالسهم عرصه و تراکم این پروژه است. وجود سیستمی هوشمند در این پروژه سبب شده تجربه راحتی در کنار زندگی مدرن را داشته باشید.

قیمت هر مترمربع بنای مفید زمین این پروژه ۱۵ میلیون تومان و قیمت ساخت آن متری ۱۰ میلیون تومان به صورت علی‌الحساب در اقساط ۴۴ ماهه در دوره ساخت پرداخت می‌گردد. اگر به دنبال زندگی مدرن در پروژه‌ای لوکس با بهترین شرایط پرداخت می‌گردید، پروژه افق بین‌ الملل بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

نتیجه‌گیری

ما در این نگارش سعی داشتیم متمایزترین پروژه‌های منطقه ۲۲ تهران را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید بهترین گزینه را از بین برترین‌ها برای یک سرمایه گذاری بدون ضرر، انتخاب کنید. با مطالعه شرح کامل هر یک از پروژه‌ها به‌راحتی می‌توانید پروژه مدنظر خود را انتخاب کنید؛ اما اگر در گزینش آن‌ها هنوز هم سردرگم هستید، تیم مشاورین املاک دیار ۲۲ با داشتن کادری مجرب و متخصص این افتخار را دارند تا با ارائه هر گونه خدمات شما را تا انتخاب بهترین پروژه همراهی کنند. پس بیش از این منتظر نمانید و برای پیش‌خرید این پروژه‌ها اقدام کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ