مساجد نیمه کاره استان ایلام تکمیل می شوند

اقتصاد ایران: ایلام-استاندار ایلام گفت: با تخصیص اعتبارات لازم،مساجد نیمه کاره استان ایلام تکمیل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه شنبه در گردهمایی ائمه‌جمعه استان ایلام با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات حوزه‌های علمیه استان خبرداد و گفت: برای حوزه‌های علمیه استان ۴۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ مصوب شده بود که کل این اعتبار تخصیص یافت.

وی در ادامه با تاکید بر تکمیل و تجهیز حوزه‌های علمیه استان، افزود: توجه به حوزه‌های علمیه از اولویت‌های استان است و در سال جدید نیز برای تکمیل و تجهیز حوزه‌های علمیه تلاش خواهیم کرد.

استاندار ایلام همچنین با اشاره به اختصاص اعتباراتی برای تکمیل مساجد نیمه‌کاره و ضرورت توجه ویژه به مسایل فرهنگی در شهرها، خاطرنشان کرد: برای تجهیز و تکمیل مسجد جامع دره‌شهر ۴۰ میلیارد اختصاص یافت که این اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: برای مسجد جامع ایوان نیز پس از بازدید اولیه ۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافت و تلاش‌خواهیم کرد که این مسجد در سال ۱۴۰۲ تکمیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فروش اموال مازاد و غیرمنقول ادارات اشاره و تاکید کرد: تمامی عایدات از محل فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان هزینه می‌شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اهتمام دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان، گفت: ۷۸ پروژه نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای استان با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تا شهریورماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: به لطف خداوند متعال و با همکاری همه، پس از سال‌ها پرونده‌ی مالیاتی نقت و گاز غرب و ۱۳ پرونده‌ی مالیاتی دیگر به استان بازگشت که سالانه مبلغ قابل توجهی از این قِبل وارد استان می‌شود.

وی اضافه کرد: از محل ارزش افزوده و آلایندگی‌ها سال گذشته ۲۳۰ میلیارد تومان وارد استان شد که بخشی از آن بین دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان توزیع و بخشی برای بهداشت و درمان و تکمیل راه‌های عشایری هرینه شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ