سنگ مزار رنگی ارزانترین سنگ قبر در ایران!!!

اقتصاد ایران: همه ی ما امروزه بسیاری از عزیزان خود را از دست می دهیم و این باعث آرزده خاطر شدن ما می شود و بسیاری از مردم دوست دارند برای عزیزان از دست رفته ی خودشان بعد از چهلم بهترین سنگ مزار را تهیه کنند تا همیشه یادبود آن عزیز را زنده نگه دارند و سنگ قبر زیبا و شکیلی را برای آنها فراهم کنند تا زمانهایی که به سرای بهشت این عزیزان مراجعه می کنند آنها را به بهترین شکل ممکن در جلوی چشمانشان نظاره گر باشند.

اخبار شرکتها- از قدیم تا به امروز استفاده از سنگ قبرها مرسوم بوده و تقریبا مزاری بدون سنگ یادبود نمی توان مشاهده کرد از این رو سنگ قبرها اکثرا از دو نوع گرانیت یا مرمر استفاده می شده که در عین ساده بودن و اصالت زیبایی خوبی را هم به ارمغان می آوردند.

قبل از اینکه به سراغ اصل مطلب برویم بگذارید با انواع سنگ مزارها آشنا شویم:

سنگ قبر گرانیت

می توان گفت این سنگ ها نوعی آذرین می باشند که از آن ها در ساختمان زیاد استفاده می شود،زیرا دارای سختی و مقاومت بالایی می باشند.نسبت به سنگ های آهکی دارای سخت بالاتری هستند و یک نواخت تر هم می باشند که در رنگ های متنوع از جمله مشکی،طوسی،شکلاتی و قرمز از معادن استخراج می شوند.به دلیل مقاومت بالایی که گرانیت مشکی دارد،به عنوان سنگ قبر در قبرستان استفاده می شود.گرانیت دارای دسته بندی های مختلفی از نظر جنس می باشد که در ادامه برخی از آن ها را بیان می کنیم.

 

سنگ قبر رنگی

یک مدل جدید از سنگها که به تازگی وارد بازار شده است سنگ قبر رنگی است که بخاطر استحکام و مقاومت در برابر بارانهای اسیدی و در ضمن می توان عکس تمام رنگی مورد نظر را بر روی آن چاپ کرد و به بهترین گزینه در میان سنگهای موجود تبدیل شده است. برای مشاهده سنگ مزار رنگی و نمونه های بیشتر به آدرس سایت سنگ مزار نگین تهران https://sangenegin.ir مراجعه فرمایید.

 

سنگ مزار نطنز

یکی از ارزان ترین سنگ ها در بین انواع سنگ قبرها،سنگ قبر گرانیت نطنز می باشد که رنگ آن طیفی از خاکستری به همراه رگه های سفید می باشد.در صورتی که می خواهید عکس شخص فوت شده را به صورت لیزری بر روی این سنگ چاپ کنید،سعی کنید از سنگ مزار نطنز استفاده نکنید؛ولی اگر قصد داریددر خرید سنگ قبر صرفه جویی نمایید،این سنگ بهترین گزینه می باشد.

 

سنگ قبر سیمین اصفهان

سنگ مزار گرانیت سیمین اصفهان،یکی از گرانیت های موجود در بازار می باشد که می توان گفت به دلیل دوام و استحکام بالایی که دارد،بهترین سنگ ایرانی محسوب می شود.آنچه موجب محبوبیت این سنگ شده،وجود بافت مخملی آن به همراه دانه های سفید می باشد.

 

سنگ مزار گرانیت تویسرکان

سنگ مزار گرانیت تویسرکان،کاملا مشکی است و دارای مقاومت بالایی می باشد.این ویژگی ها باعث شده مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد.از آن جا که این سنگ ها از محکم ترین سنگ های موجود در بازار ایران محسوب می شوند،از آن ها در سنگ قبر زیاد استفاده می کنند.مهم ترین ویژگی سنگ قبر تویسرکان،قابلیت تحمل آن برای حک چهره،ابزارکاری و خطاطی می باشد.در صورتی که می خواهید سنگ قبری بخرید که در عین زیبایی،دوام بالایی هم داشته باشد،سنگ مشکی تویسرکان بهترین گزینه خواهد بود.

 

سنگ قبر گرانیت برزیلی

یکی از انواع سنگ قبر هایی که در سال های اخیر،جای خود را در صنعت سنگ قبر باز کرده است،سنگ مزار گرانیت برزیلی می باشد.تفاوت اصلی این سنگ با انواع سنگ قبرهای موجود در بازار این است که از راه عمل آوری سنگ معدن طبیعی به همراه مواد افزودنی در کارخانه تولید می شود،در واقع می توان گفت این سنگ ،مصنوعی می باشد.سطح صاف و یکدست آن باعث شده است که بهترین انتخاب در میان انواع سنگ قبر برای چاپ عکس لیزری باشد.معمولا این سنگ ها برای افرادی که قصد دارند عکس شخص فوت شده را بر روی آن چاپ کنند،در اولویت قرار می گیرد.

از خصوصیات بارز آن می توان به وجود دانه های طلایی بر روی سطح اشاره کرد که باعث به وجود آوردن جلوه زیبایی شده است.به خاطر داشته باشید که این مزیت در سنگ مزارهای دیگر دیده نمی شود.قابلیت تحمل سنگ قبر برزیلی نسبت به شرایط آب و هوایی چه سرما و چه گرما بالا می باشد و در مقایسه با سنگ های دیگر استهلاک کمتری دارد.ساخت این سنگ در کشور چین و در ضخامت های مختلف 3 میلی متر تا 3 سانتی متر انجام می شود.

 

سنگ مزار شبق

بدون شک خاص ترین انواع سنگ قبر مورد استفاده،سنگ قبر شبق کاشان می باشد که رنگ آن کاملا مشکی می باشد و به دلیل درخشندگی خیره کننده ای که دارد باعث شده است مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد.حالت آیینه ای که این سنگ دارد هر بیننده ای را به وجد می آورد.یکی از مهم ترین مزیت های سنگ مزار شبق،چگالی بالای آن می باشد که سبب می شود نظافت آن به راحتی انجام شود.با توجه به اینکه این سنگ از گذشته جزو سنگ های گران و کم یاب بوده است،می توان گفت گران قیمت ترین سنگ مزار محسوب می شود که برای خرید آن باید نسبت به سنگ های دیگر چندین برابر هزینه بالاتری پرداخت کرد.برای حکاکی چهره هم می توانید انتخاب این سنگ را در نظرداشته باشید.

 

سنگ مزار نانو

یکی از سنگ های نسبتا جدید،سنگ قبر نانو مصنوعی می باشد که وزن آن بسیار پایین تر ازانواع سنگ قبر می باشد.این ویژگی آن سبب شده است که به راحتی نصب شود.در تولید این سنگ از سیمان سفید و رزین استفاده می شود که موجب دوام بالای آن در مقابل وزن های سنگین،نور خورشید و شرایط آب و هوایی می شود.معمولا این سنگ ها میزان آب کمتری جذب می کنند و چگالی بالایی دارند.همین ویژگی باعث شده است که رنگ های استفاده شده در آن ها دارای دوام بیشتری نسبت به سایر سنگ قبرها باشد.فراموش نکنید سنگ قبر نانو برای حکاکی عکس به هیچ وجه گزینه مناسبی نمی باشد.

 

سنگ قبر مرمر

سنگ قبر مرمر در واقع یک نوع سنگ آهک می باشد که دارای رنگ های مختلفی می باشد.هنگامی که سنگ آهک در اعماق زمین تحت فشار و حرارت در مدت زمان طولانی قرار می گیرد،دگرگون می شود و به سنگ مرمر تبدیل می شود.سنگ مزار مرمر شامل رنگ های سفید،سبز،قرمز،زرد و ارغوانی می باشد.رنگ این سنگ روشن می باشد ولی به دلیل وجود ناخالصی هایی مانند رس، اکسید آهن و یا مواد بتمنس شامل رگه های آبی، خاکستری، سبز، صورتی، زرد، و یا حتی سیاه می باشد.سنگ مرمر دارای زیبایی خاصی می باشد که همین ویژگی باعث شده است از آن در هنرهای تزئینی استفاده شود.

 سنگ مزار رنگی نگین تهران جدیدترین دست آورد مهندسان جوان ایرانی است که توانسته تصویری کاملا رنگی و طبیعی را برای سنگ قبرها به ارمغان بیاورد که باعث تسلی خاطر عزیزانی که عزیز خود را از دست داده اند باشد و با قیمتی بسیار مناسب به فکر حال رفاه مردم عزیز کشورمان باشند. برای خرید سنگ مزار می توانید با شماره تماس 09394400608   شرکت یا سایت سنگ مزار نگین تهران مراجعه کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ