اختصاصی اکونیوز؛

رشد 2 برابری تولید آلومینیوم شرکت های صنعتی اصفهان

اقتصاد ایران: اصفهان- استان اصفهان به دلیل جایگاه بالایی که در حوزه تولید محصولات صنعتی به خصوص الومینیوم دارد توانسته با تمهیدات لازم تولید خود را 2 برابر کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، استان اصفهان به لحاظ جایگاه ویژه ای که در حوزه تولید محصولات صنعتی از اهن،فولاد و الومینیوم دارد توانسته نقش مهمی در بهبود وضع اقتصادی کشور در موقعیت های اضطراری داشته باشد.
استان اصفهان با داشتن هزارو700 کارگاه تولید الومینیوم نقش تعیین کننده ای در قیمت و وضع خرید و فروش الومینیوم در بازار کشور دارد.
طبیعتا رونق بازار الومینیوم می تواند به بسیاری از حوزه های مهم اقتصاد کشور از جمله تولید خودرو، صنایع ساختمان ، تجهیزات پزشکی و صنایع هواپیمایی کمک بسزایی کند.

رشد 2 برابری تولیدات الومینیوم در کارگاه های صنعتی اصفهان

امیر جعفری پور دبیر اتحادیه صنایع الومینیوم استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ما  اظهارداشت: بیش از 2 هزار کارگاه تولید ورقه الومینیوم در شهرک های صنعتی استان اصفهان موجود است که از این تعداد هزار و 700 کارگاه فعال و ما بقی نیمه فعال یا راکد مانده اند.
وی افزود: خوشبختانه با کمک دولت سیزدهم در صنایع بزرگ اقتصادی توانستیم بخش بزرگی از بدهی های مالی را تسویه کنیم و تمرکز بیشتری برای رونق صنایع و تولید محصولات داشته باشیم که همین امر باعث شد تا میزان تولیدات ورقه الومینیوم کارگاه های صنعتی ما رشد 2 برابری داشته باشد.
دبیر اتحادیه صنایع الومینیوم استان اصفهان تاکید کرد: با افزایش قیمت دلار خوشبختانه با یک برنامه مدیریتی صحیح توانستیم مانع تاثیر منفی افزایش قیمت دلار در تولیداتمان شویم.
جعفری پور گفت: میزان رشد تولید ورقه الومینیوم 40 درصد رشد پیدا کرده و اگر این مسئله تداوم دار باشد می توان به کاهش قیمت ورقه الومینیوم در بازار امید وار بود.

شروع دوباره صادرات ورقه الومینیوم به عراق

حسن مجیدی رئیس اتحادیه صنایع الومینیوم استان اصفهان اظهار داشت: افزایش تولید ورقه الومینیوم باعث شد تا دوباره وارد مذاکره و قرارداد با شرکای عراقی خود بشویم.
وی افزود: صادرات ورقه الومینیوم اصفهان به عراق از ماه بعد اغاز می شود و درامد زایی خوبی به رقم خواهد امد.
رئیس اتحادیه صنایع الومینیوم استان اصفهان تاکید کرد: میزان درامد ارزی صادرات الومینیوم به عراق به بیش از 2میلیون دلار میرسد.

گزارش از: عیسی صادقی

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ