توجیه امام جمعه رشت برای افزایش قیمت دلار

ایسنا : امام جمعه رشت بیان کرد: دشمنان می خواستند قیمت دلار را تا ۵۰ هزار تومان بالا ببرند و برنامه های اقتصادی دولت را مختل کنند، اما دولت ارز ترجیحی را حذف و بازار را مدیریت کرد.

آیت الله فلاحتی  با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاهش به داخل است و نیازهای کشور را به خارج گره نزده است، متذکر شد: نظام سلطه و در راس آن آمریکا و اسرائیل خواسته ای جز ویرانی و نابودی ایران ندارند و لذا این همه دشمنی با ملت ایران برای از پا درآوردن آنان در راه دفاع ار آرمان های انقلاب و نظام اسلامی است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به استفاده ابزاری دشمن از حقوق و مسئله آزادی زنان برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: رشد و شکوفایی چشمگیر و قابل توجه جمهوری اسلامی در سال های اخیر به ویژه در عرصه های علمی و نظامی و اقتصادی، عنوان کرد: ایران طی یک سال گذشته موفق به تولید واکسن چندین نوع واکسن کرونا شد و از نظر علمی در بین ۱۵ کشور برتر دنیا قرار گرفت؛ همچنین عضویت در سازمان همکاری های شانگهای موجب بی اثر شدن تحریم ها و احساس خطر قدرت های غربی شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، جبران بدهی ۴۸۰ هزار میلیاردی دولت گذشته را یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: دشمنان می خواستند قیمت دلار را تا ۵۰ هزار تومان بالا ببرند و برنامه های اقتصادی دولت را مختل کنند، اما دولت ارز ترجیحی را حذف و بازار را مدیریت کرد.

وی دشمنی های سران بی خرد و غافل آمریکا با ملت ایران را در نهایت موجب نابودی خودشان دانست و اضافه کرد: بزرگنمایی مشکلات ایران و حمایت از حرکت های ضد انقلابی در واقع تلاش دشمنان برای سرپوش گذاشتن بر ضعف ها و مشکلات سیاسی خودشان است و می خواهند شکست سیطره جهانی خود و اخراج خفیفانه شان از منطقه خاورمیانه را با انتقام گرفتن از جمهوری اسلامی جبران کنند، زیرا بسیار خشمگین و عصبانی هستند.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ