رزمایش‌هایی مانند مقابله با گروه‌های تروریستی از برنامه‌های آینده دافوس است

اقتصاد ایران: فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش فقط دانش تئوری و کلاسیک را برای دانشجویان سودآور ندانست و گفت: رزمایش‌هایی مانند مقابله با گروه‌های تروریستی را جزو برنامه‌های آینده خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ حسین ولی‌وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) صبح امروز یکشنبه (١٣ شهریور) در افتتاحیه دوره ٣٣ کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی این دانشگاه اظهار داشت: دافوس پس از انقلاب هیچگاه تعطیل نشده و حتی در دورانی که در اینجا کلاس برگزار نمی‌شد، اساتید کلاس های خود را در میدان رزم برگزار کردند.

وی افزود: علم و دانش در دوران دفاع مقدس به برکت وجود چنین اساتیدی هیچ‌گاه تعطیل نشد و پیروزی‌هایی که علیه رژیم بعثی عراق حاصل شد ناشی از علم و تجربه‌ای بود که از اساتید به دانشجویان منتقل شد.

رئیس دافوس ارتش با بیان اینکه سال آینده ٩٠ سالگی این دانشگاه است، تصریح کرد: امسال برای اولین بار ١٨ نفر دانشجو از کشورهای دوستان و همپیمان پاکستان، تاجیکستان، عمان، عراق و هندوستان در این دانشگاه حضور دارند. دافوس ارتش در راستای تربیت افسران بصیر و با دانش بالا در سال تحصیلی از میان هزار داوطلب، ۳۵۸ نفر را برای مصاحبه دعوت کرد که از این تعداد امسال سال تحصیلی را با حضور ۲۶۰ نفر از افسران کشورمان و ۱۸ نفر هم از افسران کشور‌های دوست از جمله پاکستان، تاجیکستان، عراق، عمان و هندوستان، آغاز می‌کند.

امیر ولی‌وند با اشاره به برنامه‌های آینده دافوس ارتش خاطرنشان کرد: ما انواع رزمایش‌ها را برای دانشجویان این دانشگاه پیش‌بینی کردیم. زیرا صرف دانش کلاسیک سودی ندارد و به همین دلیل رزمایش‌هایی مانند مقابله با گروه‌های تروریستی خواهیم داشت.

فرمانده دافوس ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ما اساتید خوب و شایسته‌ای داریم که سعی می‌کنند از تمام لحظات برای رشد دانشجویان استفاده کنند. با وجود این، همواره تلاش می‌کنیم تا به لحاظ کیفی، سطح آموزش‌ها را هر سال ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ