وحیدی: برگ تردد مرزی برای زوار اربعین هنوز به نتیجه نرسیده؛ مشغول مذاکره با عراق هستیم

اقتصاد ایران: وزیر کشور درباره برگ تردد مرزی به جای گذرنامه گفت: درباره‌ی برگ گذر مرزی و یا گذرنامه اختصاصی با طرف عراقی مشغول مذاکره هستیم و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده و امیدواریم این مسأله به نتیجه برسد تا بتوانیم زیارت را برای زوار بیشتر تسهیل کنیم.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز پیرامون مباحث کمیته فرهنگی ستاد برگزار شد و فعالان فرهنگی کشور در این کمیته حضور دارند؛ برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده اعم از برنامه‌های داخل ایران و عراق با استفاده از ظرفیت‌های هنری و علمی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه‌های ما در حوزه‌‌ی گفت‌وگوهای علمی، تهیه کتاب، مقالات، پیش‌بینی مراسمات، همایش‌ها و فراهم کردن فعالیت‌های تبلیغاتی است که کارهای ارزشمندی در این زمینه انجام گرفته است.

وزیر کشور گفت: برخی نیازها در جلسه مطرح شد که برای رفع آن پیگیری می‌کنیم و امیدواریم با کمک فعالان فرهنگی، بخشی از ظرفیت‌های واقعه بزرگ اربعین به نمایش در بیاید و زوار ایرانی و دیگر زائرانی که از ایران عبور می‌کنند هم بتوانند از خدمات فرهنگی استفاده کنند.

وحیدی هم‌چنین درباره برگ تردد مرزی به جای گذرنامه نیز بیان کرد: درباره‌ی برگ گذر مرزی و یا گذرنامه اختصاصی با طرف عراقی مشغول مذاکره هستیم و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده و امیدواریم این مسأله به نتیجه برسد تا بتوانیم زیارت را برای زوار بیشتر تسهیل کنیم.

وی با توجه به گرمای هوا در ایام اربعین و تمهیدات پیش‌بینی شده، خاطر نشان کرد: مه‌پاش‌ها برای مسیر در نظر گرفته شده و سعی کردیم تا میزان توان خنک‌کننده داشته باشیم و حتی برخی اتاق‌های خنک برای کسانی که گرما زده می‌شوند نیز در دستور کار بوده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ