10 نکته برای راه اندازی کانال یوتیوب

اقتصاد ایران: با افزایش مداوم فرهنگ وبلاگ نویسی ویدیویی، برای هر بزرگسالی که از فناوری آگاه است کاملاً قابل درک است که فریفته یادگیری نحوه راه اندازی یک کانال YouTube شود. از این گذشته، این کار یک کار سرگرم‌کننده و تعاملی است که می‌تواند شما را به یک شخصیت آنلاین محبوب تبدیل کند. بهترین کلاسهای آموزش زبان آلمانی در تهران را پیشنهاد می کنیم ببینید.

اخبار شرکت ها - با افزایش مداوم فرهنگ وبلاگ نویسی ویدیویی، برای هر بزرگسالی که از فناوری آگاه است کاملاً قابل درک است که فریفته یادگیری نحوه راه اندازی یک کانال YouTube شود. از این گذشته، این کار یک کار سرگرم‌کننده و تعاملی است که می‌تواند شما را به یک شخصیت آنلاین محبوب تبدیل کند. بهترین کلاسهای آموزش زبان آلمانی در تهران را پیشنهاد می کنیم ببینید.

بهترین تجهیزات ویدئویی را بیابید

داشتن صدای واضح و ویدیوی واضح در همه ویدیوهای شما می تواند شما را از بسیاری از یوتیوبرهای دیگر متمایز کند. ما خرید تجهیزات مناسب را از همان ابتدا اولین قدم در راه اندازی یک حرفه موفق در YouTube در نظر می گیریم.

هنگام برنامه ریزی برای سرمایه گذاری تجهیزات خود، ممکن است از خود بپرسید "آیا راه اندازی یک کانال YouTube سودآور است؟" تا زمانی که تصمیمات استراتژیک بگیرید و برای ایجاد محتوای عالی تلاش کنید، خواهید دید که فرصت های زیادی برای کسب سود دارید. بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی در تهران از مطالب پیشنهادی امروز است.

بهترین تجهیزات صوتی و تصویری برای راه اندازی یک کانال YouTube چیست؟

استفاده از گوشی هوشمند خود مطمئناً راه قابل قبولی برای شروع وبلاگ نویسی است، اما اگر می خواهید بینندگان از محتوای شما لذت ببرند، سرمایه گذاری روی تجهیزات مناسب واقعاً کمک می کند. اکثر کاربران یوتیوب از دوربین های DSLR یا دوربین های بدون آینه به همراه سایر لوازم جانبی ضروری برای فیلم برداری مانند سه پایه، لنز و نور استودیو استفاده می کنند. برای کسانی که به طور معمول در حال حرکت ولوگ هستند، یک دوربین بدون آینه یا اکشن، و یک مونوپاد خوب یا تثبیت کننده گیمبال دستی از لوازم اصلی چرخ دنده هستند. یادگیری زبان آلمانی و زبان فرانسه برای درک بیشتر در فضای یوتیوب می تواند کمک کننده باشد و در این راستا آموزشگاه و موسسات زبان خوبی معرفی شده اند.

با این حال، به یاد داشته باشید که یک دوربین ویدیویی خوب همه چیز نیست. اگر چیزهای دیگری مانند کیفیت صدا و نور را نادیده بگیرید، ممکن است بینندگان شما همچنان پس از چند ثانیه اول علاقه خود را به ویدیوهای شما از دست بدهند و اصلا مشترک شما نشوند.

روی یک میکروفون خوب سرمایه گذاری کنید که بتوانید آن را روی دوربین خود نصب کنید. در عین حال، به شرایط ضبط خود توجه کنید و بررسی کنید که آیا صدای شما به اندازه کافی واضح است که بینندگان شما آن را درک کنند، عادت کنید.

برای بهترین نتیجه، از میکروفون شاتگانی استفاده کنید که برای شنیدن صدا بیشتر از جلو طراحی شده است تا نویز از طرفین و پشت میکروفون حذف شود. برخی از ولاگرها حتی تا آنجا پیش می‌روند که برای موقعیت‌های مختلف ضبط، روی چندین میکروفون سرمایه‌گذاری می‌کنندشما ممکن است برای فیلم‌برداری از فیلم‌های تناسب اندام به یک میکروفون لاوالی‌تر (میکروفون‌های کوچکی که می‌توان به پیراهن شما سنجاق می‌شوند) نیاز داشته باشید یا هر نوع ویدیویی دیگری که نیاز به دور بودن دارد. دور از دوربین، یا یک میکروفون خازنی خوب (یا هر میکروفونی که معمولاً برای پادکست استفاده می‌شود) که به شما امکان می‌دهد صداهای واضح را انجام دهید.

با نرم افزار ویرایش ساده شروع کنید

فقط به این دلیل که شما در حال ایجاد ویدیو هستید به این معنی نیست که برای ویرایش محتوای خود به نرم افزار ویرایش ویدیوی پیشرفته (مانند Final Cut Pro) نیاز دارید. این برنامه‌های نرم‌افزاری لزوماً محتوای شما را بهبود نمی‌بخشند، به‌ویژه اگر در چند هفته اول با آن مشکل زیادی داشته باشید.

اگر در زمینه ویرایش ویدیو تازه کار هستید، با برنامه های ساده ای مانند Windows Movie Maker یا Apple iMovie بسیار بهتر عمل خواهید کرد. اینها بسیار کاربرپسندتر هستند و اگر قبلاً آنها را در رایانه خود ندارید به راحتی (به صورت رایگان) قابل دانلود هستند.

برای محتوای خود برنامه ریزی کنید

حتی قبل از راه‌اندازی یک کانال YouTube، احتمالاً در مورد نوع محتوای ویدیویی که می‌خواهید نمایش دهید، تصمیم گرفته‌اید. بهترین راه برای افزایش بازدید و جذب فالوور این است که همچنان محتوای خود را جذاب و جذاب نگه دارید. هرچه افراد بیشتری بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند، بیشتر تمایل دارند روی آن کلیک کنند و تا آخر آن را تماشا کنند.

پربیننده ترین کانال های یوتیوب معمولاً به یک موضوع می چسبند. به عنوان مثال، بسیاری از یوتیوب‌برهای موفق کانال‌هایی را برای سفر، آموزش یا زندگی روزمره خود اختصاص داده‌اند. بینندگان دوست دارند از طریق افرادی که تماشا می‌کنند به صورت نایب زندگی کنند، بنابراین به آن‌ها اجازه دهید بدانند چه انتظاراتی دارند و مطالب جالبی ارائه دهند که می‌توانند از آن لذت ببرند.

به دنبال الهام باشید

همانطور که پیش می روید، ارائه محتوای جدید و جدید و ایده های کانال YouTube که با تبلیغات چند ویدیوی اول شما مطابقت دارد، ممکن است چالش برانگیزتر باشد. اما نگران نباشید، حتی هنرمندان معتبر YouTube نیز هر چند وقت یک‌بار همین کار را می‌کنند. راز این است که در همه جا به دنبال الهام بگردید - حتی زمانی که بیرون هستید و از ضبط کردن استراحت می کنید. ایده های خود را فهرست کنید ویدیوهای دیگر را بررسی کنید و از ایده های آنها استفاده کنید تا آنها را متعلق به خودتان کنید.

از مقایسه خود با دیگران خودداری کنید و روی کانال خود تمرکز کنید. تا زمانی که مفاهیمی را که به ذهنتان خطور می‌کند دوست داشته باشید و از آن لذت ببرید، بینندگان شما صمیمیت و عشق شما را به هنر شما احساس می‌کنند و این به جلب توجه آنها کمک می‌کند. در حالی که در آن هستید، از هر فرصتی برای بهبود و تکامل در زمینه های دیگر استفاده کنید. سایر تکنیک های فیلمبرداری دوربین، سبک های ویرایش و رویکردهای ارائه خود را کاوش کنید.

نکاتی برای یافتن ایده برای محتوای خود

برخی از پربازدیدترین و با قدردانی ترین محتواها به سوالات مشترک همه ما پاسخ می دهند. به موضوعاتی فکر کنید که می‌خواهید درباره آن‌ها بیاموزید، و سپس برای کمک به دیگرانی که احتمالاً در مورد چیزهای مشابه فکر می‌کنند، ویدیو بسازید. ویدیوهای «چگونه» یکی از پرطرفدارترین ایده‌های کانال یوتیوب است. چه چیزی می توانید به بینندگان خود بیاموزید؟

هر ثانیه را حساب کنید

به همان اندازه مهم است که محتوای باکیفیت تولید کنید و هر چیزی را که فکر می کنید ممکن است در بهتر شدن ویدیوهای شما نقشی نداشته باشد را حذف کنید. این به این معنی است که شما باید با کلیپ هایی که در برش نهایی قرار می دهید انتخابی باشید. فقط بهترین نماهای خود را انتخاب کنید (و لحظاتی از هوای مرده را جدا کنید) تا بینندگان خود را علاقه مند و درگیر نگه دارید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ