خسارت بارش شدید باران به بخشی از زیرساخت‌های جوادآباد ورامین

اقتصاد ایران: بخشدار بخش جوادآباد ورامین گفت: کارشناسان در حال برآورد میزان خسارات وارده به بخش‌های مختلف بوده و تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران تا رفع کامل وضعیت نامناسب جوی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسن خدادادی بخشدار جوادآباد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران بخشداری جواد آباد با اعلام سطح نارنجی هشدار وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان تهران، از ابتدای روز گذشته در آماده باش کامل به سر برده و با هماهنگی ایجاد شده بین دهیاران، تلاش کردند تا مناطق سیل‌خیز را شناسایی و نسبت به رفع گرفتگی جوی‌ها و انهار اقدام کنند.

وی گفت: با اقدامات مناسب انجام گرفته از سوی مدیریت بحران بخشداری و دهیاران، مشکل آبگرفتگی در معابر روستایی به سرعت رفع شد ولی وزش شدید باد باعث شکستن تعدادی درخت، واژگون شدن تیرهای برق و وارد شدن خسارت به برخی از گلخانه‌های سطح بخش جوادآباد شد.

بخشدار بخش جوادآباد با اشاره به عبور رودخانه شور و شیرین از حاشیه بخش جوادآباد و بزرگراه قم – گرمسار، افزود: با توجه به اقدامات انجام گرفته در خصوص لایروبی این رودخانه و با وجود عبور حجم بسیار زیاد آب از آن، مشکلی در خصوص ورود آب به مسیرهای اصلی ایجاد نشد.

خدادادی بیان کرد: کارشناسان در حال برآورد میزان خسارات وارده به بخش‌های مختلف بوده و تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران تا رفع کامل وضعیت نامناسب جوی، در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: بر اثر بارش شدید باران، زیرگذرهای این بخش دچار آبگرفتگی شد که بلافاصله با حضور عوامل امدادی و آتش‌نشانی، این مشکل برطرف و در همان ساعات اولیه تردد به‌طور عادی برقرار شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ