اسنپ فود: نوشیدنی‌هایی که می‌توانیم همراه با غذا سفارش دهیم

اقتصاد ایران: امروزه ثبت غذا به صورت اینترنتی بسیار رایج است؛ اما با وجود این‌همه نوشیدنی خوشمزه و گوارا، انتخاب بهترین گزینه موقع سفارش آنلاین نوشیدنی کار سختی است.

نوشیدنی سالم نوشیدنی‌ای است که طعم غذا را تغییر ندهد؛ اما لذتش را دوچندان کند، چربی غذا را بشوید، کام را تازه کند، برای بدن مفید باشد و انرژی لازمش را تأمین کند. ذائقه آدم‌ها متفاوت است؛ ولی نوشیدنی‌هایی که درادامه معرفی می‌کنیم تقریباً برای هرکسی با هر سلیقه‌ای انتخابی عالی هستند.

۱. آب؛ بهترین گزینه برای سفارش آنلاین نوشیدنی

 فواید نوشیدن آب

آب سالم‌ترین نوشیدنی‌‌ای است که می‌توان کنار غذا سفارش داد؛ چون کالری ندارد و نوشیدن منظم آن بدن را هیدراته نگه می‌دارد. فراموش نکنید آب خیلی سرد اصلاً گزینه خوبی برای وعده‌های غذایی نیست. از طرفی باید به زمان توصیه‌شده برای نوشیدن آب هم توجه کنید. پزشکان نوشیدن آب بلافاصله قبل و بعد از غذا را به‌شدت ممنوع کرده‌اند.

۲. دوغ؛ گزینه‌ای عالی برای درخواست آنلاین نوشیدنی

دوغ محصول لبنی سالمی است که در تمام دنیا به اسم ایران شناخته می‌شود. در وصف محبوبیت این نوشیدنی همین بس که انتخاب اول و آخر خیلی از ما ایرانی‌ها برای رفع عطش است. به‌همین‌دلیل، انتخاب انواع دوغ‌های غلیظ و گازدار تا رقیق و معطر برای درخواست انلاین نوشیدنی در‌کنار غذا امری رایج است.

۳. سفارش آنلاین نوشیدنی سودا

سودا همان آب گازدار است که نوشیدنش کمی از آب معمولی لذت‌بخش‌تر است. ترکیب طعم این نوشیدنی با انواع غذاها خیلی جالب می‌شود.

۴. اسموتی

تهیه انواع اسموتی

با نوشیدنی‌های ترکیبی تازه که سرشار از موادمغذی مختلف هستند، هم موادمغذی بدن را تأمین می‌کنید و هم کامتان را شیرین. قبل از ثبت غذا به‌صورت اینترنتی، یک اسموتی مقوی و در‌عین‌حال سبک انتخاب کنید. برای نوشیدنی کنار غذا بهتر است مواد پروتئینی را کنار بگذارید و سراغ نوشیدنی‌های پایه سبزیجات یا شیر بروید.

۵. سفارش آب‌میوه تازه

اگر ترجیح می‌دهید کنار غذا آب‌میوه تازه نوش جان کنید، بهتر است به‌جای میوه‌های قندی که موادمغذی کمتری دارند، سراغ میوه‌های سبز یا ترکیبی از سبزیجات مثل اسفناج، کلم‌پیچ و خیار بروید. میوه‌ای را انتخاب کنید که طعم نوشیدنی را متعادل کند و مزه غذا را بیش‌از‌حد تغییر ندهد. علاوه‌بر‌این، هنگام سرماخوردگی یا ابتلا به برخی بیماری‌های دیگر، خیلی ساده و بی‌دردسر می‌توانید با خرید اینترنتی نوشیدنی آب‌میوه طبیعی را در منزل تحویل بگیرید.

۶. درخواست انلاین نوشیدنی موهیتو

ترکیب نعناع و آب و لیمو سیستم گوارش را تقویت و به هضم غذا کمک می‌کند؛ ازاین‌رو، توصیه می‌شود که برای جلوگیری از یبوست، بعد از ناهار یک لیوان موهیتو بنوشید. این نوشیدنی سرشار از کلسیم و ویتامین سی است و علاوه‌بر تقویت سیستم ایمنی بدن، فواید شگفت‌انگیزی برای پوست دارد.

۷. انتخاب آب گوجه‌فرنگی موقع سفارش غذا

این نوشیدنی کمی سلیقه‌ای است و شاید برای همه دل‌چسب نباشد؛ البته چون این حجم از آنتی‌اکسیدان لیکوپن در هیچ گیاه و میوه‌ای یافت نمی‌شود، فوایدش برای سلامتی شگفت‌انگیز است. اگر دنبال نوشیدنی سالمی هستید که کنار وعده‌های غذایی بنوشید و بدنتان را سرحال و انرژی‌تان را تا پایان روز تأمین کند، موقع سفارش غذا، یک لیوان آب گوجه‌فرنگی طبیعی سفارش دهید.

۸. شیر

شیر نوشیدنی تقریباً سبکی است که پروتئین، کربوهیدرات و چربی بدن را تأمین می‌کند. مهم‌ترین خاصیتش هم این است که فرد را سیر می‌کند و جلوِ پرخوری را می‌گیرد. البته به نوع غذا، درصد چربی شیر و فاصله زمانی نوشیدن آن با وعده اصلی هم توجه کنید.

۹. سفارش آنلاین نوشیدنی قهوه

سفارش آنلاین نوشیدنی داغ را از قلم نیندازید! از فواید قهوه هرچه بگوییم، کم گفته‌ایم. البته آدم‌ها معمولاً به‌خاطر خاصیت آرامش‌بخش قهوه سراغش می‌روند. بااین‌حال، خاطرتان باشد که این اثر قهوه همیشگی نیست. رژیم غذایی سالم، خواب کافی و ورزش منظم برای بهره‌مندی از خواص این نوشیدنی لازم‌اند.

۱۰. خرید اینترنتی انواع دمنوش‌ها

دمنوش‌های گیاهی هر ساعتی از روز میل شوند، خواص فوق‌العاده‌ای دارند. این نوشیدنی‌های طبیعی بدون آنکه ذره‌ای کافئین یا مواد مضر وارد بدن کنند، بدن را آب‌رسانی و شاداب می‌کنند. حتی بعضی از آن‌ها مثل دمنوش نعنا به هضم بهتر غذا کمک می‌کنند و برای وعده‌های سنگین و پرچرب گزینه خوبی هستند.

چند ترکیب عالی نوشیدنی و غذا

حتی خوشمزه‌ترین و پرخاصیت‌ترین نوشیدنی‌ها هم فقط کنار بعضی از غذاها ترکیب جالبی می‌سازند. درادامه، چند نمونه از این ترکیب‌ها را معرفی می‌کنیم.

۱. پاستا با آب گازدار

اگر از طرفداران پروپاقرص این غذای ایتالیایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم دفعه بعد کنارش یک بطری آب گازدار خنک سفارش دهید. تلخی جزئی آب گازدار طعم پاستا را چند برابر لذیذتر می‌کند.

۲. سوشی با چای سبز

تعجب نکنید! سوشی واقعا با چای سبز خوشمزه است. فقط یک بار بین لقمه‌های سوشی چای سبز بنوشید و این ترکیب را امتحان کنید. البته حواستان باشد موقع سفارش آنلاین نوشیدنی به‌جای چای سبز، چای ماچا سفارش ندهید. ماچا طعم قوی‌تری دارد و مزه غذا را کاملاً عوض می‌کند.

۳. پیتزا با آب انگور

قبل از سفارش هرگونه غذایی کنار پیتزا به نوشیدنی‌ها و سس‌های آن نگاه کنید. اگر پایه پیتزا سس گوجه‌فرنگی است، آن را با یک لیوان آب انگور قرمز نوش جان کنید. آب انگور قرمز اسیدیته گوجه‌فرنگی را مهار می‌کند و باعث می‌شود طعم‌ اصلی سس را بچشید. برای پیتزاهای پنیری با سس سفید هم سراغ آب انگور سفید یا آب و لیمو بروید تا طعم ترش آن‌ها مزه پنیر پیتزا را متعادل کند.

۴. غذاهای هندی با لاسی

اگر عاشق غذاهای هندی هستید؛ اما تحمل طعم تند آن‌ها را ندارید، برای سفارش غذاهای و نوشیدنی های هندی سراغ چیزهایی بروید که کپسایسین (عامل شیمیایی تندی فلفل) را حل کنند. نوشیدنی‌های شیرین مثل شربت زنجبیل یا لاسی سنتی هندی گزینه‌های خوبی برای غذاهای تند هندی هستند.

۵. غذاهای دریایی با نوشیدنی آب و لیمو

خیلی‌ها قبل از خوردن غذاهای دریایی، آب یک لیموی تازه را می‌گیرند و با عشق روی بشقاب خود می‌ریزند. برای این افراد ترکیب ماهی و آب و لیمو بهترین پیشنهاد ممکن است؛ چون اسید آب لیمو چربی غذاهای دریایی را خنثی و از سنگینی بیش‌از‌حد آن‌ها جلوگیری می‌کند. اگر به لیمو علاقه ندارید، آب مرکبات دلخواه خودتان را امتحان کنید. فقط ترجیحاً سراغ نوشیدنی‌های ترش بروید؛ زیرا شیرینی خیلی سریع طعم غذاهای دریایی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

۶. استیک با چای سرد و تلخ

نوشیدنی کنار استیک باید چربی گوشت را نرم و لقمه‌ها را سبک‌تر کند. پیشنهاد می‌کنیم به‌جای خرید اینترنتی نوشیدنیهایی مثل دوغ یا نوشابه، سراغ چای سرد کم‌شیرین یا تلخ بروید و آن را جرعه‌جرعه لابه‌لای لقمه‌های غذای اصلی بنوشید.

۷. مرغ سرخ‌شده با آب‌میوه گازدار انگور سفید

مرغ سرخ‌شده چربی زیادی دارد و نوشیدنی‌ای که کنارش صرف می‌شود، باید چربی دهان را کاملاً از بین ببرد. کربنات و شیرینی آب‌میوه گازدار انگور سفید، شوری مرغ سرخ‌شده را متعادل و طعم دهان را تازه می‌کنند. اگر سفارش آنلاین نوشیدنی انگور سفید موفقیت‌آمیز نبود، یک بطری آب گازدار ساده بخرید و آن را با کمی آب انگور معمولی مخلوط کنید.

۸. کباب با چای شیرین

چای شیرین فقط نوشیدنی محبوب صبحانه نیست. خیلی‌ها عاشق ترکیب بی‌نظیر این نوشیدنی با انواع کباب هستند؛ چون بدون آنکه مزه سس باربیکیو را ذره‌ای تغییر دهد، چربی گوشت را کمتر و متعادل‌تر می‌کند. اگر دوست دارید مزه نوشیدنی را زیر زبانتان احساس کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقداری لیموناد را با چای خود مخلوط کنید و از طعم شگفت‌انگیزش لذت ببرید.

۹. تاکو با آگوا فرسکا

آگوا فرسکا نوعی نوشیدنی محبوب مکزیکی است که از ترکیب آب، میوه و شکر تهیه می‌شود. اگر موفق به درخواست انلاین نوشیدنی آگوا فرسکا نشدید، خودتان دست‌به‌کار شوید و این کوکتل تابستانی خنک را در خانه آماده کنید. فقط باید مواد اولیه را در مخلوط‌کن بریزید تا یک‌دست شوند. در آخر، چند تکه یخ در لیوان نوشیدنی بریزید و کنار غذای مکزیکی لذیذی مثل تاکو نوش جانش کنید.

کلام آخر

قبل از انتخاب نوشیدنی برای وعده‌های اصلی، هدفتان را مشخص کنید. صرفاً تشنه‌اید و نوشیدنی خنکی می‌خواهید که عطش شما برطرف کند؟ بی‌حال‌اید و انرژی بیشتری می‌خواهید؟ یا نیاز دارید استرس یک روز کاری پرمشغله را از بین ببرید؟ اگر نوشیدنی خاصی پای ثابت وعده‌های اصلی شما است، خواهشمندیم آن را به ما هم معرفی کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ