چاپ کارتن بسته بندی

اقتصاد ایران: اگر قصد راه اندازی یک کسب‌‎وکار اینترنتی را دارید، برای اینکه بتوانید به سودآوری برسید علاوه بر کیفیت کالا، باید به فکر یک بسته بندی جذاب و شیک نیز باشید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،هم چنین با چاپ کارتن بسته بندی می‌توانید برند خود به مخاطبان بیشتری معرفی کرده و در این بازار رقابتی خود را خاص و متفاوت نشان دهید. در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای چاپ کارتن بسته بندی بیشتر آشنا کنیم.

چاپ کارتن بسته بندی چیست؟

کارتن بسته بندی انواع مختلفی دارد که در طرح و رنگ‌های مختلف تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کارتن‌ها ساده و بدون هیچ طرحی هستند و جهت ارسال مرسولات و اسباب‌کشی کاربرد دارند. برخی دیگر از کارتن‌ها دارای نوشته یا لوگو مربوط به برند هستند که به عنوان کارتن با چاپ اختصاصی شناخته می‌شوند. جهت سفارش این کارتن‌ها می‌توانید به شرکت‌های چاپ کارتن بسته بندی مراجعه کرده و کارتن بسته بندی اختصاصی خود را در طرح و اندازه دلخواه تهیه و سپس درخواست چاپ نوشته و لوگوی مخصوص خود روی کارتن را ثبت نمایید. چاپ کارتن بسته بندی مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مزایای چاپ کارتن‌ بسته بندی

بسیاری از فروشگاه‌های معتبر جهت ارسال مرسولات به دست مشتری، آنها را در کارتن اختصاصی خود قرار می‌دهند. اگر قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار یا فروشگاه اینترنتی را دارید مطمئنا خرید کارتن با چاپ اختصاصی نه تنها موجب افزایش اعتبار فروشگاه شما می‌شود، بلکه به علت دست به دست شدن کارتن در محیط‌های مختلف موجب آشنا شدن افراد زیادی با لوگو و طرح شما می‌شود‌. به طور کلی استفاده از کارتن با چاپ اختصاصی مزایای زیادی به همراه خواهد داشت که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ اختصاصی کارتن در مسیر برندینگ به شما کمک می‌کند

اگر تازه کسب‌وکار خود را شروع کرده‌اید؛ برای اینکه بتوانید محصولات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کرده و فروش خود را بالا ببرید، از برندینگ غافل نشوید. در کنار کیفیت محصولات، داشتن یک لوگو یا طرح که نشان‌دهنده برند شما باشد بسیار اهمیت دارد. چاپ کارتن بسته بندی این امکان را فراهم کرده که لوگو اختصاصی خود را روی کارتن ها چاپ کرده و به مرور زمان محصولات خود را به یک برند معتبر تبدیل کنید.

  • چاپ کارتن بسته بندی اعتبار کسب‌وکارتان را افزایش می‌دهد

یکی از مزایای چاپ کارتن‌ بسته بندی، افزایش اعتبار شما پیش مشتریان است. زمانی که شما محصولات خود را برای مشتریان ارسال می‌کنید؛ اولین چیزی که نظر مشتری را جلب می‌کند؛ ظاهر بسته بندی محصول است. استفاده از کارتن با چاپ اختصاصی در کنار کیفیت کالا، موجب افزایش رضایت مشتری از خرید می‌شود. توجه داشته باشید بازاریابی و تبلیغات یک سرمایه گذاری بلند مدت است. پس با چاپ کارتن بسته بندی مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کرده و آنها را به مشتریان دایمی تبدیل کنید.

  • چاپ کارتن بسته بندی یک راه ارزان و مطمئن جهت تبلیغات برند است

تبلیغات تاثیر بسیاری در جذب مشتری و درنتیجه فروش و سودآوری خواهد داشت. بسیاری از فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها جهت معرفی محصولات خود به مشتریان، هزینه‌های کلانی را بابت تبلیغات و بازاریابی می‌پردازند. توجه داشته باشید که پرداخت هزینه زیاد بابت تبلیغات به معنای سودآوری نیست. در واقع شما می‌توانید با هزینه کم، بهترین تبلیغات را برای محصولات خود انجام دهید. مثلا چاپ کارتن بسته بندی یکی از بهترین و ارزان‌ترین روش‌ها جهت بازاریابی محسوب می‌شود. جابه جایی کارتن بسته بندی با چاپ اختصاصی توسط مشتری در محیط های مختلف باعث می‌شود که افراد زیادی نام برند و لوگو شما را روی بسته بندی شیک کالا مشاهده کنند. در واقع شما بدون پرداخت اضافی، برند خود را به افراد زیادی معرفی خواهید کرد.

  • چاپ کارتن بسته بندی ارتباط شما را با مشتریان را آسان‌تر می‌کند

یکی از مزیت‌های چاپ کارتن بسته بندی، تسهیل راه ارتباطی با مشتریان است. به این صورت است که شما می‌توانید راه‌های ارتباطی با فروشگاه از جمله آدرس اینستاگرام، شماره تلفن و غیره را روی کارتن، چاپ کنید. بنابراین افرادی که در مکان‌های عمومی بسته‌های شما را می‌بینند؛ می‌توانند به راحتی از طریق راه‌های ارتباطی با شما تماس گرفته و به یکی از مشتریان شما تبدیل شوند.

 خرید انواع کارتن بسته بندی از زودپک

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم کارتن بسته بندی انواع مختلفی دارند که می‌توانید جهت سفارش به شرکت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. زودپک به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش کارتن بدون چاپ، کارتن پستی، کارتن اسباب کشی، چاپ کارتن بسته بندی پاکت پستی، گونی، سلفون، نایلون و غیره فعالیت می‌کند. خرید انواع کارتن بسته بندی از مجموعه زودپک مزایای زیادی دارد که  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت ارزان

فروشگاه اینترنتی زودپک در کنار کیفیت بالای کارتن، به قیمت مناسب آن هم توجه کرده است. کارتن بسته بندی با کیفیت و قیمت‌های مختلف توسط شرکت‌های فعال در این زمینه به فروش می‌رسد‌. جهت خرید انواع کارتن کافیست سری به مجموعه زودپک بزنید تا شاهد قیمت ارزان محصولات باشید. مطمئنا خرید کارتن بسته بندی با قیمت ارزان، موجب صرفه جویی در هزینه‌های شما می‌گردد.

  • ارسال در کوتاه‌ترین زمان

یکی از مزیت‌های خرید از مجموعه زودپک، ارسال در کوتاه‌ترین زمان به سراسر کشور است. با توجه به اینکه انبار فروشگاه زودپک در تهران واقع شده، ارسال سفارشات شما در همان لحظه و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود. کافیست از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس گرفته تا پس از ثبت سفارش در اسرع وقت برایتان ارسال شود. هم چنین سفارش آن دسته از دوستانی که در شهرستان ساکن هستند هم توسط پست و باربری در کوتاه‌ترین زمان صورت می‌گیرد.

  • خرید آسان

یکی از مزایای خرید از سایت زودپک این است که شما می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی http://zoodpack.com و مشاهده انواع کارتن‌ها و قیمت‌ها، به راحتی سفارش خود را ثبت کنید‌. هم چنین برای سهولت سفارش، مجموعه زودپک قیمت هر عدد کارتن را برای مشتریان مشخص کرده تا بتوانید با توجه به نیاز و بودجه‌تان بهترین خرید را داشته باشید.

  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها

جالب است بدانید که خرید انواع کارتن از مجموعه ما به جای خرید بسته بندی از اداره پست تا۳۰ درصد موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود.

  • امکان سفارش در تیتراژ کم

یکی از مزایای خرید از مجموعه ما این است که امکان ثبت سفارش در تیتراژ کم (بالای ۱۰۰) وجود دارد. یکی از مشکلات تولید چاپ کارتن بسته بندی این است که فقط برای تیتراژ بالا سفارش گذاری می‌شود و از این‌رو امکان چاپ کارتن اختصاصی برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک وجود ندارد. اما در زودپک امکان ثبت سفارش کارتن بسته بندی با چاپ اختصاصی روی تیتراژ کمتر از صد عدد فراهم شده است.

  • کیف پول و تخفیفات ویژه

 یکی از مزیت‌های زودپک این است که در زمان خرید می‌توانید کیف پول خود را شارژ کرده و در زمان پرداخت سفارش از کیف پول استفاده کنید. هم چنین براساس مجموع فاکتورهای ثبت شده در طول یک ماه، تخفیفاتی اعمال می‌شود. این تخفیف‌ها در اول هر ماه در کیف پول شارژ می‌شود و شما می‌توانید در سفارش جدیدتان از آن استفاده کنید. فرفی نمی‌کند که تعداد سفارش شما زیاد باشد یا کم، در هر صورت در آخر هر ماه بر اساس مجموع فاکتورها، تخفیفاتی به شما تعلق می‌گیرد که مطمئنا در کاهش هزینه‌های شما موثر خواهد بود.

 

کلام پایانی

در این مقاله شما با مزایای خرید چاپ کارتن بسته بندی آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید استفاده از کارتن با چاپ اختصاصی موجب افزایش اعتبار و جذب مشتریان بیشتر می‌شود. شما با پرداخت هزینه کمی بابت سفارش کارتن بسته بندی با چاپ اختصاصی می‌توانید در این بازار رقابتی خود را خاص و متفاوت جلوه دهید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ