سامسونگ از کیف پول دیجیتال خود با قابلیت رمزنگاری و امنیت بالا رونمایی کرد

اقتصاد ایران: �سامسونگ کیف پول دیجیتال جدیدی معرفی کرد که درواقع پلتفرمی جامع برای مدیریت هویت دیجیتال کاربران است.

به نظر می‌رسد سامسونگ با جدیت به روند کیف پول‌های دیجیتال وارد شده و پلتفرمی راه‌اندازی کرده که هدف آن کمک به کاربران در مدیریت کلیدهای دیجیتال، روش‌های پرداخت، شناسایی، کارت پرواز و موارد دیگر است.

همان‌طور که AndroidAuthority می‌نویسد، کیف پول‌های دیجیتال به‌طور فزاینده‌ای درحال رایج شدن هستند و اپل، گوگل، سامسونگ و سایر شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا از این فناوری بهره ببرند. کیف پول‌های دیجیتال به کاربران این امکان را می‌دهند که برای باز کردن قفل و راه‌اندازی وسایل نقلیه‌ی خود، نمایش مشخصات هویت، پرداخت و موارد دیگر از گوشی‌های هوشمند استفاده کنند. سامسونگ با ارائه‌ی کیف پول دیجیتال، فعالیت‌های خود را در این حوزه به‌میزان درخورتوجهی گسترش می‌دهد.

جین هان، مدیر ارزیابی کارمندان MX Business و رئیس واحد Digital Life در سامسونگ گفت:

کیف پول سامسونگ سطح جدیدی از راحتی روزمره را با محیطی کاملاً ایمن برای ذخیره‌سازی کلیدهای دیجیتال، کارت‌ها و موارد دیگر، به گوشی‌های هوشمند می‌آورد. ما به‌عنوان بخشی از تعهدمان به اکوسیستم‌های باز، با همکاری نزدیک شرکای تجاری مورداعتماد و توسعه‌دهندگان خود، به گسترش قابلیت‌های کیف پول دیجیتال ادامه خواهیم داد.

کیف پول جدید سامسونگ

کیف پول دیجیتال سامسونگ

سامسونگ اعلام کرده است پلتفرم جدید این شرکت از امنیت و رمزنگاری سطح‌بالا مبتنی‌بر Samsung Knox برای کمک به محافظت از حساس‌ترین اطلاعات کاربران استفاده می‌کند. ترکیبی از تشخیص اثرانگشت و رمزنگاری، به محافظت از داده‌ها کمک می‌کند و این راهکار تضمین خواهد کرد که فقط کاربر موردنظر به اطلاعات حساس ذخیره‌شده، دسترسی داشته باشد. Knox همچنین حساس‌ترین داده‌های ذخیره‌شده در کیف پول سامسونگ را در یک محیط ایزوله ذخیره می‌کند و یک لایه‌ی حفاظتی اضافه دربرابر هک فیزیکی و دیجیتالی ارائه می‌دهد.

کیف پول سامسونگ از کلیدهای دیجیتال خودرو در مدل‌های منتخب BMW، جنسیس و هیوندای ازجمله مدل‌های سری 1-8، X5-X7 و iX کمپانی BMW که از جولای ۲۰۲۰ به‌ بعد روانه‌ی بازار شده‌اند و همچنین هیوندای Genesis GV60، Palisade و G90 پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود در آینده با همکاری سایر شرکت‌ها، مدل‌های بیشتری تحت پوشش این سرویس قرار گیرند.

پلتفرم کیف پول دیجیتال جدید سامسونگ همچنین تا اواخر سال جاری از ردیابی سوابق کاری دیجیتال کاربر ازجمله سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در رمزارزها، گواهی‌نامه‌های رانندگی و کارت‌های دانشجویی پشتیبانی خواهد کرد.

کیف پول سامسونگ برای کاربران دستگاه‌های گلکسی در ایالات متحده، فرانسه، آلمان، ایتالیا و بریتانیا دردسترس است. کاربران واجدشرایط می‌توانند اپلیکیشن Samsung Pay یا Samsung Pass خود را باز کرده و مراحل مهاجرت به کیف پول سامسونگ را دنبال یا برنامه‌ی آن را ازطریق فروشگاه گوگل‌پلی دانلود و روی دستگاه خود نصب کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ