اکو نیوز گزارش می دهد

صدور مجوز بیمارستان ۶۴ تخت خوابی خیریه آیت الله گلپایگانی شهر گوگد

اقتصاد ایران: گلپایگان _ با پیگیری های آیت الله جواد گلپایگانی و مسعود خاتمی نماینده مجلس شورای اسلامی، مبلغ ۵۵۰ میلیارد ریال که در دولت قبل برای بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی در نظر گرفته شده بود، به حساب این بیمارستان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان واریز شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، سیدرضا نوربخش ضمن تشکر از خدمات هیئت مدیره ها و مدیران قبلی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی، گفت : این بیمارستان در زمان حیات آیت الله گلپایگانی و با کمک مردم و خیرین ساخته شد، اما کمک ها در حد اداره و ارتقا این بیمارستان نبود و این مرکز به اسم درمانگاه خیریه فعالیت می کرد.
پس از انتخاب مسعود خاتمی به عنوان نماینده دو شهرستان گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، وی وعده راه اندازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی شهر گوگد را داد.

سخنگوی هیئت مدیره بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی در ادامه افزود : با توجه به بررسی های انجام شده، در مرحله اول این بیمارستان می بایست در سازمان های دولتی ثبت و دارای شناسه می شد که ثبت بیمارستان با توجه به مراحل سخت اداری، حدود ٩ ماه به طول انجامید.
سپس با پیگیری های انجام شده توسط هیئت مدیره و همراهی نماینده مجلس، درمانگاه آیت الله گلپایگانی با عنوان "بیمارستان خیریه ۶۴ تخت خوابی شفا حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی "در اردیبهشت سال ١۴٠١ در وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی، مجوز فعالیت دریافت کرد.

نوربخش بیان کرد: در اواخر دولت سابق، آقای روحانی با پیگیری آیت الله جواد گلپایگانی مبلغ ۵۵۰ میلیارد ریال جهت کمک برای خرید تجهیزات و بهینه سازی ساختمان بیمارستان تخصیص داده شد.
در ادامه با پیگیری آیت الله جواد گلپایگانی و مسعود خاتمی نماینده مجلس شورای اسلامی، این مبلغ در اردیبهشت سال ١۴٠٠ به حساب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان واریز شد.
همچنین مقرر شد برنامه های هیئت مدیره، به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه شود و به صورت قانونی، موارد مورد نیاز بیمارستان در سایت مدیریت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی بارگذاری شود و شرکت های واجد شرایط، در مناقصه ها شرکت کرده و هیئت امنا به عنوان ناظر بر نحوه اجرا نظارت داشته باشند.

وی توضیح داد : ارتقا بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی در دو بخش بهینه سازی ساختمان بیمارستان که با هزینه تقریبی ٣۵۰ میلیارد ریال در تاریخ ١٨ اردیبهشت آغاز شد و خرید تجهیزات نیز با هزینه تقریبی ٢٠۰ میلیار ریال انجام خواهد شد که همچنان نیاز به کمک خیرین در خرید قسمتی دیگر از تجهیزات می باشیم.

سید رضا نوربخش در پایان افزود : با گذشت ١٠ ماه درمانگاه بیمارستان آیت الله گلپایگانی تبدیل به یک پلی کلینیک با امکانات ذیل خواهد شد :
۶اتاق پزشک، یک اتاق زنان و زایمان، یک اتاق نوار قلب، یک اتاق نوار مغز، یک اتاق چشم پزشکی و.... که جمعا ۶۴ تخت خواب در این درمانگاه خواهیم داشت.
همچنین بخش ام ار ای، سونوگرافی، اورژانس، اتاق احیا، اتاق عمل، یونیت دندان پزشکی و بخش آزمایشگاهی و... این بیمارستان ارتقا پیدا خواهد کرد.

گزارش : محمدرضا کمانی

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ