اکو نیوز گزارش می دهد

برگزاری جلسه هم اندیشی کانون خدمت رضوی در گلپایگان

اقتصاد ایران: گلپایگان _ در حال حاضر چهار کانون جواد الائمه، المهدی (عج)، امام زادگان سیدالسادات (ع) و امام زاده ابراهیم (ع) سعید آباد با برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در گلپایگان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اقتصاد ایران در گلپایگان، به مناسبت هفته کرامت جلسه هم اندیشی و عملکرد کانون خدمت رضوی گلپایگان با رسانه های شهرستان گلپایگان در محل کتابخانه آیت الله گلپایگانی برگزار شد.
مرتضی سخایی فرد در این نشست از عملکرد این کانون در چهار سال گذشته و نقش رسانه ها در حفظ ارزشهای دینی و معنوی دهه کرامت گفت:

امام رضا (ع) سرمایه ما ایرانی ها است و خدمت کریمانه برای این حضرت می بایست با صمیمیت ،عشق و ارتباط با مردم همراه باشد تا جلوه گاه معصومیت و کرامت این امام بلند مرتبه، برای شیعیان هر چه بیشتر عیان گردد.

رئیس کانون خدمت رضوی شهرستان گلپایگان افزود ؛ کانون خدمت رضوی شهرستان گلپایگان در سال ۱۳۹۷ تشکیل شد و سامانه خادم یاری به دلیل حضور فراوان علاقه مندان به خدمت بسته شد و در حال حاضر جذب به صورت یاوران رضوی در کانون های مختلف انجام میگردد و ارزیابی عملکرد این یاوران نیز ثبت و‌ برای اولویت بندی مرحله بعد خادم یاری قرار میگیرد.

وی بیان کرد : در حال حاضر چهار کانون جواد الائمه ، کانون المهدی (عج) ، کانون امام زادگان سید السادات (ع) و کانون امام زاده ابراهیم (ع) سعید آباد که شاخص های آن خدمات و‌ فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی در محله های مختلف بوده تشکیل شده است.
سخایی فرد به فعالیت های کانون خدمت رضوی گلپایگان اشاره کرد و‌ گفت: کسب سهمیه زائر اولی ها برای حضور در بارگاه امام رضا (ع) در ایام کرامت یکی از خدمات این کانون در این ایام است که مشارکت در کمک های موئمنانه و کمک در بخش تحصیلی از طریق خیرین ،آموزش و‌ پرورش و بهریستی را نیز داشته ایم که تمام هزینه ها توسط کمک های مردمی انجام پذیرفته است.

وی در پایان گفت، رسانه ها در حفظ نشاط مردمی و‌ معنوی در دهه کرامت، می توانند با توجه به توانمندی خود نقش به سزایی را ایفا کنند و‌ در این امر همه می بایست خدمتی کریمانه و خالصانه داشته باشیم.

گزارش : فخرالدین فیاضی

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ