برتری ذاکران ایرانی در مسابقه استعدادیابی مداحی کربلا

اقتصاد ایران: سرپرست تیم ایران در مسابقات «وجیها بالحسین» کربلا گفت: در این مسابقات که به صورت خصوصی برگزار شده بود، به نفر اول حدود 100 میلیون تومان، نفر دوم ٧٠ میلیون تومان و نفر سوم یک دستگاه گوشی تلفن هدیه دادند.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  حسن خانچی، داور مسابقات و سرپرست تیم ایران در مسابقات وجیها بالحسین کربلا اظهار داشت: مسابقات مداحی وجیها بالحسین (ع) به میزبانی کشور عراق در شهر کربلای معلی برای سومین سال برگزار می‌شود که امسال برای اولین‌ بار به صورت بین‌المللی شکل گرفت و در زبان‌های فارسی و ترکی هم شرکت‌کننده پذیرفت.


امیرحسین باقری، شرکت کننده نوجوان ایرانی در مرحله فینال

۷ ایرانی به فینال راه یافته بودند

وی ادامه داد: مرحله نهایی این مسابقات در روزهای پایانی ماه رمضان با حضور ۷ شرکت‌کننده ایرانی امیرحسین باقری، ابوالفضل واعظی، مصطفی محمدی، میثم بهرامی، حسن حیدرزاده، الیاس شیرمحمدی و امیر سلیمانی برگزار شد و در نهایت نفرات برتر مشخص شدند. حمزه محسن از کشور عراق هم در این مسابقات به عنوان برگزیده انتخاب شد.

اسامی نفرات برگزیده در ۳ بخش مسابقات

خانچی با اشاره به اینکه این مسابقات در ۳ بخش داخلی ویژه مداحان عراقی، بخش بین‌الملل با حضور مداحان سایر کشورها و بخش ویژه برگزار شد، گفت: در بخش بین‌الملل ایرانیان در رشته فارسی حسن حیدرزاده، امیر سلیمانی و میثم بهرامی به ترتیب اول تا سوم و در بخش ترکی ابوالفضل واعظی، امیرحسین باقری، مصطفی محمدی و الیاس شیرمحمدی به ترتیب اول تا چهارم و در نهایت در بخش عربی حسین الحریزی، مهدی دورقی و حسین جنامی موفق به کسب عناوین اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.

سرپرست تیم ایران در مسابقات وجیها بالحسین کربلا در پایان خاطرنشان کرد: در این مسابقات که به صورت خصوصی و توسط شخص عماد الزبیدی مدیر شبکه الکمیل برگزار شده بود، به نفر اول حدود ۱۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ٧٠ میلیون تومان و نفر سوم سوم یک دستگاه گوشی آیفون هدیه دادند. به نفر برگزیده هم یک دستگاه خودرو به اضافه ٣٠٠ میلیون تومان و یک دستگاه گوشی آیفون هدیه شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ