قانون جدید AFC علیه تبلیغ شرکت‌های شرط‌بندی

اقتصاد ایران: نشریه عربستانی مدعی شده که مطابق قوانین جدید، تیم‌ها نمی‌توانند در مسابقات به تبلیغ شرکت‌های دخانیاتی و شرط بندی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  نشریه الاقتصادیه عربستان خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اعلام کرده که اگر می‌خواهند تبلیغات اصلی روی پیراهن خود را در میان مسابقات تغییر دهند باید هفت روز پیش از تاریخ مسابقه مذکور به AFC این مسئله را اطلاع دهند و مجوز لازم را دریافت کنند.

این نشریه عربستانی در ادامه تاکید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا دستورالعملی برای اسپانسرهای روی پیراهن ایجاد کرده و تیم‌ها بر اساس این قانون نمی‌توانند به تبلیغ شرکت‌های دخیانیات و شرط‌بندی بپردازند.

یک منبع آگاه به الاقتصادیه گفت: تبلیغات فقط در قسمت جلوی پیراهن مجاز است و محدودیتی به صورت عمودی یا طولی ندارد. فقط نباید از 200 سانتی متر مربع بیشتر شود.

مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا 2022 از امروز (سه‌شنبه) با دیدار تیم‌های سیدنی FC و کایا اویلویلوی فیلیپین آغاز می‌شود. سپاهان و فولاد، نمایندگان ایران در مرحله گروهی رقابت‌ها هستند و از روز 18 فروردین در عربستان به میدان می‌روند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ