معرفی 10 آموزشگاه برتر زبان انگلیسی

اقتصاد ایران: زمانی که تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی دارید، به دنبال پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در شهر خودتان می‌گردید تا بتوانید با شرکت در دوره‌های مختلف آن زبان انگلیسی را چه از لحاظ گرامری و چه از نظر مکالمه به خوبی فراگیرید؛ به طوری که بتوانید چه در سفرهای سیاحتی و چه در مشاغل مختلف از مهارتی که پیدا کرده‌اید به خوبی استفاده نمایید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،اما واقعا چطور می‌توان تشخیص داد که بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی کدام است و اینکه چه المان‌ها و فاکنتورهایی مشخص‌کننده این موضوع هستند؟ طی این مطلب به بررسی این موضوع پرداخته و نکاتی را ارائه خواهیم کرد که می‌تواند در پیدا کردن کاربردی‌ترین آموزشگاه زبان به شما کمک نماید.

چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟

پیش از آن که به معرفی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی بپردازیم، لازم است ببینیم چرا یادگیری زبان انگلیسی تا این اندازه اهمیت دارد؟ به طوری که برای آموزش آن روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود. در حال حاضر دنیا در شرایطی قرار دارد که یک رشد عظیم در تمامی شاخه‌های علمی و تکنولوژی در حال وقوع است و نمی‌توان مانعی بر راه این رشد قرار داد. بنابراین لازم است با این موج همراه شد و از قافله پیشرفت علم و تکنولوژی عقب نماند. از جمله مواردی که به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی اشاره می‌نماید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با یادگیری زبان انگلیسی کار با انواع دستگاه‌های دیجیتال و الکترونیکی ساده‌تر خواهد شد.
  • آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان و اساتید رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا بتوانند مقالاتی را برای ارائه به سایت‌های بین‌المللی آماده نمایند.
  • با آموزش زبان امکان پیدا کردن کار بهتر و یا راه‌اندازی کسب و کارهای پردرآمدتر مهیا می‌شود.
  • یادگیری زبان انگلیسی در هر سنی مانند یک ورزش برای ذهن بوده و قدرت آن را افزایش داده و درک مفاهیم مختلف برای شما ساده خواهد شد.
  • با یادگیری زبان انگلیسی آموختن زبان‌های دیگر مانند آلمانی و فرانسوی و... برای شما ساده‌تر خواهد شد.

در یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب چه می‌گذرد؟

اکنون که به ضرورت یادگیری زبان انگلیسی چه برای سفر، مهاجرت کاری و تحصیلی به کشورهای دیگر و همچنین داشتن یک کسب و کار بهتر پی بردید، لازم است بدانید که برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان برای کودکان و یا بزرگسالان لازم است به ایتم‌های مختلفی توجه داشته باشید. در ادامه ما به این موارد اشاره خواهیم کرد:

  • بهره‌مندی از برنامه آموزشی منظم و منسجم
  • بهره‌مندی از اساتید با تجربه و حرفه‌ای
  • استفاده از شیوه‌های تدریس جدید و استاندارد
  • در نظر گرفتن منابع آموزش به‌روز و معتبر برای گروه‌های سنی مختلف
  • استفاده از مطالب، کتاب و فیلم و .. جذاب کمک آموزشی
  • طراحی فضای آموزشی مناسب با برخورداری از امکانات روز
  • ارزیابی مداوم زبان آموز و پشتیبانی در طول دوره
  • تنوع دوره‌ها و تعدد کلاس‌ها بر اساس زمان‌بندی مختلف حتی روزهای جمعه

چه نکاتی یک آموزشگاه زبان را به بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی تبدیل می‌کند؟

هنگامی که تصمیم می‌گیرید آموزش زبان انگلیسی را شروع کنید علاوه بر نکاتی که در بالا درباره یک آموزشگاه خوب بیان کردیم، لازم است خودتان نیز تحقیقات لازم را برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی انجام دهید؛ اما سه نکته وجود دارد که با توجه به آن‌ها خیلی راحت‌تر می‌توانید مرکز آموزش زبان معتبر را بیابید.

  • قدمت آموزشگاه

حتما شما هم نام آموزشگاه‌های معتبر زبان انگلیسی در ایران را شنیده‌اید که سال‌هاست در این حوزه فعالیت کرده و همواره سعی دارند مواد درسی خود را به‌روز کرده و آن را با استانداردهای روز منطبق گردانند. دیگر آن که تجربه کاری یک آموزشگاه ده ساله نسبت به آموزشگاهی که یکسال از فعالیت آن می‌گذرد بسیار بیشتر است.

  • انتخاب کتاب و متد تدریس

یکی دیگر از نکات مهم برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی آن است که بدانید این مجموعه از چه نوع کتاب و متد آموزشی استفاده می‌کند؛ یعنی به عنوان مثال گرامر محور است یا بیشتر روی مکالمه و یا هر دو تکیه دارد.

  • موفقیت زبان‌آموزان

از دیگر نکات مهم در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی آن است که به موفقیت زبان‌آموزانی که در آن آموزشگاه مشغول به یادگیری زبان هستند، توجه نمایید؛ زیرا این امر نشان می‌دهد آموزشگاه فوق جدای از داشتن تعداد زبان‌آموزان کم و یا زیاد خود توانسته مسیر درست و روشنی را برای آموزش زبان در پیش گیرد. البته به این نکته هم توجه کنید که هیچ آموزشگاهی مجاز به پذیرش 12 نفر بیشتر در هر کلاس نیست و اگر با موسسه‌ای مواجه شدید که این مسئله را رعایت نمی‌کند، حتی اگر نام آموزشگاه مطرح و شناخته شده است، به آن اعتماد نکنید.

معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی کشور

چنانچه برای یادگیری زبان انگلیسی به دنبال یک آموزشگاه خوب هستید، در ادامه ما به چند مورد اشاره خواهیم کرد که می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

آموزشگاه زبان ایران اروپا

این آموزشگاه از آن جهت به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی شناخته شده که توانسته است با استفاده از متدهای روز آموزشی و اساتید مجرب، در آموزش زبان به گروه‌های سنی و شغلی مختلف بسیار موفق عمل نماید. برگزاری کلاس‌های تخصصی آیلتس و تافل، برگزاری آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی، برگزاری کلاس‌های آنلاین در زمان کرونا، تاکید بر مکالمه و ارائه مدرک معتبر پس از پایان دوره با قابلیت ترجمه رسمی از جمله مزایای شرکت در کلاس‌های آموزش زبان ایران اروپا به شمار می‌آید. این آموزشگاه در حال حاضر به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی شناخته شده است؛ به طوری که توانسته جوایز معتبر داخلی و بین‌المللی زیادی را به دست آورد.

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان

موسسه سفیر گفتمان نیز به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در بین آموزشگاه‌های کشور شناخته شده است. این موسسه توانسته تعداد داوطلبان و زبان‌آموزان زیادی را جذب نماید. این آموزشگاه با بهره‌مندی از سیستم‌های پیشرفته تلاش کرده از روش‌های سمعی و بصری برای آموزش زبان استفاده نماید. این موسسه یکی از نخستین ارائه‌کنندگان سیستم آموزشی هایبرید در کشور است که امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین را نیز فراهم کرده است. برخورداری از 120 شعبه در کشور و همچنین امکان تدریس زبان انگلیسی از مقدماتی تا پیشرفته از جمله ویژگی‌های سفیر گفتمان به شمار می‌آید.

آموزشگاه ایران استرالیا

اگر به دنبال مجموعه‌ای برای یادگیری زبان انگلیسی با بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه و همچنین استاندارد هستید، آموزشگاه زبان ایران‌ استرالیا اکنون به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در این حوزه شناخته شده است. برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی، برگزاری دوره‌های آیلتس و ... از جمله فعالیت‌های این آموزشگاه هستند. 

آموزشگاه زبان آریان‌پور

چنانچه قدمت یک آموزشگاه زبان در کنار خدمات آموزشی به‌روز و استاندارد برای شما اهمیت دارد، بی‌شک می‌توان آموزشگاه زبان آریان‌پور را به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی معرفی کرد. زیرا با دو دهه فعالیت و با برگزاری دوره‌های آموزش کسب و کار، دوره‌های تافل و آیلتس و کلاس‌های آنلاین در حال حاضر توانسته به یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های کشور تبدیل شود.

آموزشگاه زبان اکسیر

چنانچه می‌خواهید با یادگیری زبان انگلیسی به راحتی صحبت کنید و دغدغه گفتار در بین انگلیسی‌زبانان را نداشته باشید، آکادمی اکسیر یکی از آموزشگاه‌هایی است که توانسته با ارائه دو دوره رایگان"جعبه ابزار زبان آموز" و "اسرار موفقیت اکسیر آیلتس" به زبان‌آموزان کمک نماید تا بتوانند زبان انگلیسی را به راحتی فراگیرند. برگزاری دوره‌های خصوصی زبان عمومی و آمادگی آزمون آیلتس، برگزاری کلاس‌های گروهی آنلاین زبان عمومی و آزمون آیلتس و همچنین ارائه دوره‌های آفلاین زبان و .. توانسته نام آکادمی اکسیر را به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی کشور مطرح نماید.

تا اینجا سعی کردیم چند نمونه از بهترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در کشور را معرفی کنیم؛ اما شما اکنون می‌توانید با مراجعه به وب سایت https://best-language-institute.com/ به لیستی از بهترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در تهران و شهرهای مختلف دسترسی پیدا کرده و پس از مقایسه تفاوت و ویژگی‌های آن‌ها با یکدیگر آموزشگاهی که مدنظر و مناسب نیازتان است، بیابید.

منبع: https://best-language-institute.com

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ