بهترین سامانه ثبت شرکت در ایران

اقتصاد ایران: زمانی که موضوع ما در باره ثبت شرکت می باشد، باید به نکات بسیار مهمی توجه کرد تا این روند به خوبی و با بهترین هزینه و کیفیت پیش برود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  برای تاسیس و ثبت شرکت های تجاری در کشور ایران روش های بسیار زیادی وجود دارد، اعم از : انتخاب نوع شرکت که می توان آن ها را در انواع ثبت شرکت با مسئولیت محدود، سهامی خاص و عام، تضامنی، تعاونی، مختلط سهامی و غیر سهامی، ذکر کرد. سامانه های بسیار زیادی برای این امر تهیه و طراحی شده اند که در این بخش قصد داریم تا به بهترین و مطمئن ترین سامانه ثبت شرکت در ایران اشاره کنیم و به یک نتیجه جامع و مطلوب دسترسی پیدا کنیم. با توجه به زمینه فعالیت شرکت تجاری، باید کلیه اطلاعات را در این سامانه ها درج کرده تا رنگ و بویی قانونی به کسب و کار شما اضافه شود.

سامانه ثبت شرکت چیست؟

از واژه سامانه به منظور اشاره به یک سیستم یا پلتفرمی که در آن اطلاعات خاصی درج می شود، استفاده می کنیم. سامانه ثبت شرکت نیز در همین دسته بندی قرار می گیرد که باعث می شود شما بتوانید یک شرکت تجاری در انواع مختلف را با تهیه مدارک مورد نیاز و پرداخت هزینه آن ثبت کنید و بصورت قانونی به فعالیت خود بپردازید. کلیه شرکت ها می توانند در شهر های مختلف ایران مثل : تهران، شیراز، تبریز، اصفهان و ... تاسیس شوند و هر کدام نیاز به اطلاع از شرایط و قوانین خاص خود دارد. بسیاری از موسسات حقوقی امروزه به طراحی و راه اندازی این سامانه های ثبتی روی آورده اند که همه ی آن ها نیز نتیجه مطلوب و با کیفیت را به شما نخواهند داد.

اقدامات مورد نیاز برای راه اندازی شرکت تجاری و ثبت قانونی

برای ثبت شرکت باید مدارک مورد نیاز، هزینه، تعداد افراد لازم و شرایط خاص آن را بدانید که به منظور راهنمایی بیشتر، در ادامه این مقاله به آنها اشاره می کنیم. پیش از آن باید بدانید که این اقدامات را می توانید خودتان بصورت کاملا شخصی ( در صورت آگاهی از مراحل ) انجام داده یا اینکه کار خود را به یک موسسه حقوقی معتبر واگذار کنید. در ابتدا باید نوع شرکت مورد نظر خود را انتخاب کرده که به اختصار به معرفی هر کدام می پردازیم.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود
برای تاسیس یک شرکت با هزینه ارزان و ساده ترین روش، شرکت با مسئولیت محدود گزینه مناسبی می باشد. این شرکت به حداقل 2 فرد به عنوان شریک نیاز داشته و با میزان سرمایه 100 هزار تومان قابل تاسیس است. کلیه شرکا نیز بر اساس میزان سرمایه و مبلغی که شریک شده اند، مسئولیتی بر عهده دارند.

ثبت شرکت سهامی
شرکت های سهامی را در انواع سهامی عام و خاص تقسیم می کنند که بر اساس نام آنها مشخص است که نوع خاص آن، امکان شرکت در بازار بورس را نداشته و نوع عام این قابلیت را دارد. سرمایه کلیه شرکا در این نوع شرکتها به تعدادی سهام تقسیم می شود و باید مدارک مورد نیاز آنها را با دقت بالا تهیه کنید.

ثبت شرکت تعاونی
در این گروه از شرکتها عده ای از افراد مانند: فامیل، همکار  و ... با یکدیگر شریک شده و همانند نوع مسئولیت محدود هر فرد بر اساس میزان سرمایه خود مسئول می باشد.

شرکت تضامنی
بین حداقل دو نفر تشکیل می شود و در قوانین آن باید هنگام درج اسم شرکت، نکاتی مثل قید شدن تضامنی بودن و عدم انتخاب نام هایی خاص رعایت شود. سامانه های ثبت شرکت امکان درج کلیه شرکتهای تجاری را برای شما با بهترین هزینه و امکانات فراهم می کنند.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در سامانه های مربوطه

تهیه مدارک مورد نیاز برای این کار، از چالش های افراد بوده و همیشه سوالاتی در این باره مطرح است. بصورت کلی مدارک شناسایی سهامداران یا شرکا و هیئت مدیره برای این امر مورد نیاز بوده و مواردی مثل اساس نامه، اظهارنامه، کارت بازرگانی، فیش های واریزی بانک برای هزینه های مورد نیاز، گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و چاپ آگهی در روزنامه رسمی شرکت موارد بسیار مهمی می باشند.

 

میزان هزینه مورد نیاز برای ثبت شرکت

هزینه و تعرفه های تاسیس این شرکتها بصورت کلی رقم بالایی نمی باشند و باید به مواردی مثل نحوه انجام امور حقوقی، چاپ آگهی، هزینه محل اداری شرکت شما و عواملی از این قبیل توجه داشته باشید. در کشور ایران به نسبت کشور های خارج مثل : عمان، ترکیه، دبی، امارات، نروژ و ... قیمت ها بسیار اقتصادی و ارزان تر می باشند.

مزایای استفاده از سامانه های ثبت شرکت
با مراجعه به این سامانه ها در یک موسسه حقوقی می توانید اطلاعات کلی خود را در فرم های مربوطه وارد کرده و در سریع ترین زمان از طریق ارتباط با وکلای حقوقی و کارشناسان، مراحل تاسیس شرکت خود را پیگیری کنید. به دلیل تجربه بسیار بالا و آشنایی این وکلا در این زمینه می توانید از نتیجه کار راضی بوده و بدون هیچ نگرانی امور خود را به آنها واگذار کنید. پس از ثبت، شرکت شما به صورت کاملا قانونی امکان بهره مندی از مزایای فعالیت در ایران را خواهد داشت و می توانید در زمینه کاری خود بصورت رسمی آغاز به کار کنید.

مشاوره رایگان
یکی از قابلیت های بسیار ارزشمندی که این سامانه ها برای شما فراهم می کنند، استفاده از مشاوره رایگان می باشد. به این صورت که شما با داشتن هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی می توانید بصورت کاملا رایگان و شبانه روزی از طریق تماس و ارتباط با آنها، اطلاعات لازم خود را بدست بیاورید. همچنین در زمینه ثبت انواع شرکت ها و مشاوره های حقوقی قادر خواهید بود که آگاهی خود را افزایش دهید و با علم به کار، فعالیت خود را شروع کنید.

سخن پایانی
سامانه ثبت شرکت در ایران می تواند توسط یک موسسه حقوقی معتبر، کلیه امور مربوط به ثبت شرکت از جمله : تهیه مدارک مورد نیاز، پرداخت هزینه، پیگیری های لازم، چاپ آگهی در روزنامه رسمی و پشتیبانی از این موارد را برای شما فراهم کند. از نظر مدت زمان و سرعت کار نیز با استفاده از این سامانه ها در کشور ایران می توانید در کمترین زمان شرکت تجاری خود را بصورت کاملا قانونی و شفاف ثبت کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ