اعلام آماده‌باش جهت اجرای عملیات راهداری زمستانی

اقتصاد ایران: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آمادگی کامل این مجموعه برای مقابله با خسارات احتمالی ناشی از بارش‌های پیش رو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،روز دوشنبه ششم دی نشست مدیریت بحران و هماهنگی راهداری زمستانی استان فارس با هدف تعامل و هماهنگی سراسری ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ها بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، معاونان، رؤسای ستادی و همه رؤسای ادارات شهرستان ها برگزار شد.

علیرضا سیاهپور، در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از خدمات بخش راهداری در سال های گذشته بخصوص در ایام سرد سال گفت: نشست های هم اندیشی این چنینی با رویکرد بررسی مشکلات، آسیب شناسی طرح زمستانی در سالهای گذشته، بررسی پیش بینی های برنامه ریزی شده برای محورهای شریانی و حساس و استفاده بهینه از امکانات، منابع و سامانه های موجود راهداری برگزار می شود.

سیاهپور با بیان اینکه راهداری فارس در آماده باش کامل برای احرای طرح راهداری زمستانی است، تأکید کرد: آماده سازی ماشین آلات راهداری زمستانی، اجاره ماشین آلات مورد نیاز، هماهنگی با مدیریت بحران استان و شهرستان ها و سایر دستگاه های خدماتی و امدادی، تشکیل قرارگاه راهداری زمستانی در مرکز استان، تهیه لباس های راهداری زمستانی، تهیه شن و نمک مصرفی، آماده سازی کشیک زمستانی و استفاده از سامانه های پیش بینی هوا از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در استان فارس بر اساس دستور العمل های زمستانی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همچنین افزود: با تعاملی که در استان بین دستگاه های خدمات رسان جاده ای وجود دارد، انتظار می رود طی روزهای آینده و در بارش های پیش رو نیز با حضور امکانات و منابع این دستگاه ها شاهد همکاری مؤثری باشیم.

وی ادامه داد: از تمام مردم عزیز و کاربران جاده ای تقاضا داریم برای تردد در محورهای استان، بخصوص محور های شهرستان های شمالی و غربی، علاوه بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی، حتما زنجیر چرخ در خودروهای خود به همراه داشه باشند و سایر موارد ایمنی را نیز رعایت کنند.

گفتنی است در نشست مدیریت بحران و هماهنگی راهداری زمستانی استان فارس رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها از طریق ویدئو کنفرانس و رؤسای ادارات ستادی، معاونان و مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس نیز بصورت حضوری مشارکت داشتند.

در پایان یادآور می شود عملیات راهداری زمستانی جاری در فارس با 52 راهدار خانه ثابت و 6 راهدار خانه سیار، 74 اکیپ و 135 گشت ثابت و سیار راهداری به کمک بیش از 430 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین و تجهیزات راهداری شامل نمک پاش و تیغه برف روب و بهره گیری از بیش از 700 راهدار مجرب در6 هزار و 400کیلومتر از راه های استان که نیاز به عملیات برفروبی و یخ زدایی داشته تحت پوشش قرار می گیرد.

انتهای پیام/ ف

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ