نگاه بسیجیان، محرومیت‌زدایی در جامعه است

اقتصاد ایران: فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نگاه بسیجیان و تفکر بسیجی، محرومیت‌زدایی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل شامگاه امروز در جلسه استادیار و سرمربیان صالحین پارس‌آباد اظهار کرد: نگاه بسیجیان و تفکر بسیجی، محرومیت‌زدایی در جامعه بوده و در این راستا بسیجیان در بحران‌های مختلف از قبیل سیل، زلزله و کرونا نیز بر مشکلات فائق آمده و به کمک مردم شتافتند.

وی با بیان این‌که وجود فرهنگ بسیجی می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند، افزود: شرکت‌کنندگان در حلقه‌های صالحین باید با بصیرت و آگاهی راه شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس را بشناسند.

وی یادآور شد: جوانان عضو در حلقه‌های صالحین باید با آگاهی در جهت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند، زیرا دشمن سعی دارد با تبلیغات مسموم فرهنگی خود، نسل جوان را نشانه گرفته و آن‌ها را از ارزش‌های انقلاب دور کند.

اجرای صحیح طرح صالحین آینده کشور را بیمه می‌کند

وی عنوان کرد: اجرای صحیح طرح صالحین و هیأت‌های مذهبی آینده کشور را بیمه می‌کند چرا که دشمنان با ترفندهای مختلف می‌خواهند جوانان از نظام و انقلاب بگیرند و با اجرای چنین طرح‌هایی هر توطئه‌ای خنثی می‌شود.

فرمانده سپاه استان اردبیل  به اهمیت تشکیل حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد اشاره کرد و افزود: تشکیل حلقه‌های صالحین به‌صورت مستمر و منظم باعث ایجاد وحدت، صمیمیت، یکدلی و دوستی بین جوانان می‌شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر قوی شدن، عنوان کرد: تهدیدها و تحریم‌های دشمن علیه نظام اسلامی، سبب شد تا قدرت نظامی و دفاعی کشور افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد : امروز حقیقت سپاه پاسداران و آرمان نظام اسلامی، ستون‌های دشمن را به لرزه درآورده که این عظمت و اقتدار باید حفظ شود‌.

سردار محمدی اصل داشتن روحیه و تفکر بسیجی را مهم ذکر کرد و گفت: همواره این روحیه را در خود تقویت کنید و با داشتن روحیه انتظار و امید و تلاش، برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام، راه‌حل‌های مناسبی را در حوزه ماموریت خود ارائه دهید.

تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است

فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است، ادامه داد: در همه عرصه‌ها به فرهنگ بسیج نیاز داریم که این مهم با آشنایی به وظایف اساسی، اهداف و نظام فکری بسیج که در دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی متجلی است، تحقق می‌یابد.

محمدی اصل ادامه داد: بسیج در دشوارترین شب‌ها و روزهای پرخطر جنگ تحمیلی ۸ ساله با نقش‌آفرینی بی‌بدیل، حساس‌ترین حماسه تاریخ ایران را رقم زد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی امام جمعه پارس‌آباد و استادیار صالحین شهرستان پارس‌آباد نیز در این نشست گفت: با توجه به هجمه دشمنان و تاکیدات رهبر انقلاب بر جنگ نرم، اجرای برنامه‌های فرهنگی، در راستای واکسینه کردن جامعه در مقابل تهدیدات دشمنان بسیار اثر بخش و مهم است.

وی با بیان این‌که حلقه‌های صالحین با هدف تقویت معرفت فردی و علمی به همراه بصیرت‌بخشی و گسترش فرهنگ قرآنی تشکیل شده است، اظهار کرد: حلقه‌های تربیتی شجره صالحین از بهترین شبکه‌ها برای پیاده‌سازی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است؛ سردار محمدی اصل پس از نشست با بسیجیان، از حلقات صالحین سپاه ناحیه پارس‌آباد بازدید کرد و از نزدیک شاهد فعالیت حلقات صالحین در پایگاه‌های بسیج شهرستان پارس‌آباد شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ