خرید آی پی ثابت ترید از بیت سرور

اقتصاد ایران: این روزها تعداد افرادی که وارد بازارهای مالی به خصوص ارزهای دیجیتال می‌شوند بیشتر و بیشتر می‌شود و تریدرها و معامله‌گرها برای فعالیت در این بازارها نیاز به خرید آی پی ثابت ترید دارند. با داشتن آی پی ثابت ترید همه افراد به راحتی می‌توانند در این بازار معامله‌گری کنند و ریسک و خطر مسدود شدن اکانت و یا بلاک شدن سرمایه‌شان را به صفر برسانند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،همانطور که می‌دانید صرافی‌‌های مختلفی از جمله بایننس، کوکوین، کوینکس و... صرافی‌هایی هستند که تحریم‌ها و محدودیت‌هایی برای کشورمان ایجاد کرده‌اند. با این حال بسیاری از تریدرها به دلیل رابط کاربری، امکانات و ویژگی‌های صرافی‌ها، تمایل دارند در این صرافی‌ها فعالیت کنند و راهی جز استفاده از آی پی ثابت ترید ندارند.

بسیاری از افراد برای فعالیت در این صرافی‌ها از وی پی ان استفاده می‌کنند که این موضوع می‌تواند پر ریسک و خطرناک باشد. چرا که وی پی ان آی پی های مختلفی به شما ارائه می‌کند و همین موضوع می‌تواند باعث شک صرافی‌ها به آی پی شما و در نتیجه مسدود کردن شما شود. بیت سرور یکی از قدرتمندترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات آی پی ثابت ترید است که به شما در این زمینه خدمات گسترده‌ای ارائه می‌کند.

آی پی ثابت برای بایننس

افرادی که قصد دارند در صرافی بایننس فعالیت کنند، می‌توانند از آی پی ثابت بایننس ارزان استفاده کنند و در این صرافی با امنیت کامل به معامله‌گری بپردازند. متاسفانه بایننس تحریم‌ها و مشکلات بسیار زیادی برای بسیاری از کاربران ایرانی ایجاد کرده و تنها راه برای فعالیت ایمن در بایننس، استفاده از یک سرور مجازی از یک کشور لوکیشن خاص(مثل نروژ، ترکیه و...) برای فعالیت در این صرافی است.

بایننس در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین صرافی بین المللی است که کاربران بسیار زیادی در سطح جهان دارد اما در عین حال، محدودیت‌های بسیاری برای کاربران بسیاری از کشورها ایجاد کرده است.

آی پی ثابت برای کوکوین

کوکوین یکی دیگر از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است که در واقع یکی از رقیب‌های سرسخت بایننس نیز به حساب می‌آید. کوکوین میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان دارد و از رمزارزهای بسیاری پشتیبانی می‌کند و حجم گسترده‌ای معاملات را پوشش می‌دهد. متاسفانه کوکوین نیز مانند دیگر صرافی‌ها برای کاربران محدودیت‌هایی ایجاد کرده است و بهترین راه برای فعالیت در کوکوین استفاده از آی پی ثابت برای کوکوین است.

خوشبختانه کوکوین به نسبت بایننس دارای محدودیت‌ها و چالش‌های کمتری است اما با این حال بهتر از از یک سرور مجازی مخصوص کوکوین استفاده کنید تا خطر و ریسک مسدود شدن اکانت‌تان را به صفر برسانید.

آی پی ثابت برای کوینکس

امروزه کوینکس به عنوان یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین صرافی‌های دنیا برای مبادلات ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. کوینکس به نسبت بایننس محدودیت‌های کمتری برای کاربران ایجاد کرده اما با این حال از شماره کشور ایران پشتیبانی نمی‌کند و همچنین این کشور را به رسمیت نمی‌شناسد.

برای فعالیت در این صرافی بهتر است از یک آی پی ثابت کوینکس استفاده کنید تا با امنیت کامل از کیف پول و سرمایه‌تان وارد معاملات شوید.

آی پی ثابت برای اوککس

اوکی اکسچینج یا همان اوککس یکی دیگر از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال است که امروزه به عنوان جایگزین و رقیب بزرگی در مقابل بایننس و کوکوین شناخته می‌شود. یکی از مزیت‌های بزرگ اوککس نسبت به دیگر صرافی‌ها این است که این صرافی از کارمزد بسیار پایینی برای معاملات استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده کاربران زیادی به سمت این صرافی برای انجام معاملات خود بروند.

صرافی اوککس(Okex) از ارزهای دیجیتال بسیاری پشتیبانی می‌کند و معاملات متنوعی را پوشش می‌دهد. در قسمت پایین به برخی از مزایا و معایب اوککس می‌پردازیم.

مزایا اوککس:

  • برخوردار بودن از یک پلتفرم معاملاتی سطح بالا
  • پشتیبانی از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی آنلاین
  • برخوردار بودن از کارمزد پایین

معایب اوککس:

  • در دسترس ساکنان چندین کشور از جمله ایالات متحده نیست.
  • ساختار کارمزد بسیار پیچیده و چند لایه

شما برای فعالیت در این صرافی بزرگ می‌توانید از آی پی ثابت اوککس استفاده کنید و معاملات را با امنیت کامل انجام دهید.

آی پی ثابت برای کوین بیس

احتمالا نام کوین بیس را بارها و بارها شنیده‌اید. کوین بیس یکی دیگر از صرافی‌های معتبر و پر امکانات است که شرایط فوق العاده ای را برای انواع معاملات و ترید فراهم می‌کند. بهترین راه برای معامله‌گرانی که قصد خرید و فروش ارز دیجیتال از این صرافی را دارند این است که از آی پی ثابت برای کوین بیس استفاده کنند.

شما می‌توانید با توجه به نیازتان به هر کدام از صرافی‌ها، اقدام به خرید آی پی ثابت ترید کنید و شروع به معامله‌گری کنید.

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ