۱۲۵۰ واحد گردشگری استان اصفهان درآستانه ورشکستگی

اقتصاد ایران: معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی اصفهان گفت: یک هزار و ۲۵۰ واحد گردشگری متاثر از شیوع کرونا در آستانه ورشکستگی است که باید یا حمایت بخش خصوصی و دولتی از این امر جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، سیدعلی صالح درخشانبا اشاره به حمایت از مشاغل گردشگری اصفهان در دوره پساکرونا اظهار داشت: شیوع کرونا باعث شد تا یک هزار و ۲۵۰ واحد گردشگری استان اصفهان به مدت دو ماه تعطیل شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت مردم، تأسیسات گردشگری استان اصفهان در این مدت تعطیل شد.

معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینکه ۵ هزار نفر در یک هزار و ۲۵۰ مجموعه گردشگری استان اصفهان به فعالیت مشغول هستند، تصریح کرد: بحران‌های سال گذشته آسیب هنگفتی به صنعت گردشگری استان اصفهان وارد کرد که برآورد می‌شود ضرر اقتصادی در دو ماه به صنعت گردشگری استان اصفهان بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان باشد.

ضرر و زیان اقتصادی صنعت گردشگری اصفهان در صدر کشور

وی بیان داشت: ضرر و زیان اقتصادی به صنعت گردشگری در استان اصفهان در صدر کشور قرار گرفته است؛ این در حالی است که حتی صنعت گردشگری و صنایع دستی در لیست سیزده مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا هم قرار گرفت.

درخشان با اشاره به حمایت تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی از صنعت گردشگری استان اصفهان اضافه کرد: چنانچه حمایت‌های لازم از صنعت گردشگری استان اصفهان نشود احتمال ورشکستگی این صنعت افزایش می‌یابد.

تاکید بر توسعه گردشگری هوشمند

وی با تاکید بر توسعه گردشگری هوشمند گفت: با ارائه تسهیلات با بهره کم، بخشودگی مالیاتی، بیمه و غیره به صنعت گردشگری در ایام پساکرونا، می‌توان جانی تازه به این صنعت بخشید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ