یکی از تکنیکهای اقناع مخاطب توسط رسانهها ماجرای بازارگرمیهای فضای مجازی است. روشی است که رسانه بهوسیله آن دیگران را ترغیب و آنها را در رسیدن به اهداف مورد نظرش کمک میکند.
10 دی 1400 - 13:07
پربازدیدها
-
دیدار معاون ارشد سیاسی وزیرخارجه ژاپن با عراقچی
بازدید: 417 -
طرح تولید بنزین سبز دوباره جان گرفت +فیلم
بازدید: 295 -
حضور قالیباف در مراسم مختومقلی فراغی+فیلم
بازدید: 284
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.