یکی از تکنیکهای اقناع مخاطب توسط رسانهها ماجرای بازارگرمیهای فضای مجازی است. روشی است که رسانه بهوسیله آن دیگران را ترغیب و آنها را در رسیدن به اهداف مورد نظرش کمک میکند.
10 دی 1400 - 13:07
پربازدیدها
-
اسنپبک تاثیری بر صنعت هوانوردی ایران ندارد+فیلم
بازدید: 308 -
چرا امین تارخ هنوز در ذهن ها زنده است؟ + فیلم
بازدید: 291 -
پیام یک بانوی بختیاری خطاب به علیرضا مهمدی+فیلم
بازدید: 289
اخبار مرتبط
نظرات کاربران
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.