ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
به گزارش بخش بینالملل خبرگزاری اقتصاد ایران به نقل از شینهوآ، این کمپین که با ابتکار اداره ملی فیلم و با همکاری سایر بخشها راهاندازی شده، طیف گستردهای از رویدادهای تبلیغاتی مرتبط با سینما و طرحهای تخفیف را ارائه خواهد داد.
شرکای اصلی از جمله بانک صنعت و تجارت چین، بانک ساخت و ساز چین، China UnionPay و پلتفرمهای پیشرو فروش بلیط Maoyan و Taopiaopiao متعهد شدهاند که به طور مشترک حداقل 1 میلیارد یوان (حدود 138.8 میلیون دلار آمریکا) یارانه برای توسعه صنعت سینما و جذب مخاطب ارائه دهند.
این بودجه برای ارائه بلیطهای تخفیفدار فیلم، به ویژه در دورههای اوج فروش مانند فصل تابستان و تعطیلات، استفاده خواهد شد.
این اقدام در حالی صورت میگیرد که چین به طور مداوم مصرف فرهنگی را به عنوان یک محرک کلیدی برای تقاضای داخلی قرار میدهد. چین با داشتن 90,968 سالن سینما در سراسر کشور تا سال 2024، بزرگترین بازار فیلم جهان از نظر تعداد سالنهای سینما را در اختیار دارد.