ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
به گزارش بخش بینالملل خبرگزاری اقتصاد ایران به نقل از Mobile Marketing Magazine، هدف از این اقدام، تقویت صدای کسبوکارهای کوچک در این پلتفرم و تأثیرگذاری بر سیاستهایی است که از کارآفرینی و رشد اقتصادی حمایت میکنند.
شورای تازه تاسیس متشکل از 20 کسبوکار کوچک از سراسر بریتانیا است که هر کدام به طور فعال از تیکتاک برای ارتباط با مشتریان و افزایش فروش به روشهای نوآورانه استفاده میکنند. این کسبوکارها، از نمایش محتوای پشت صحنه گرفته تا پخش زنده معرفی محصولات از طریق فروشگاه تیکتاک (TikTok Shop)، نمایندهی جنبشی رو به رشد از کارآفرینانی هستند که به این پلتفرم به عنوان ابزاری حیاتی برای فروش و داستانسرایی روی آوردهاند.
اولین جلسه رسمی شورای SME در تاریخ 4 آوریل در استوک-آن-ترنت برگزار شد. در طول این جلسه، اعضا تجربیات شخصی خود را از رشد یک کسبوکار در بریتانیا به اشتراک گذاشتند و توضیح دادند که چگونه تیکتاک نقش کلیدی در این مسیر ایفا کرده است.
علاوه بر مشاوره در زمینه سیاستگذاری، این شورا نقش مهمی در شکلدهی اولین بیانیه SME تیکتاک خواهد داشت؛ مجموعهای از پیشنهادات عملی برای سیاستگذاران که برای کمک به کسبوکارهای کوچک در جهت مقیاسپذیری، کسب مهارت و تقویت نوآوری طراحی شده است.
این اپلیکیشن اکنون میزبان بیش از 1.5 میلیون شرکت مستقر در بریتانیا است، از مشاغل جانبی و فروشگاههای خانوادگی گرفته تا استارتآپهای با رشد بالا که از تیکتاک برای تعامل با مخاطبان جدید استفاده میکنند.