ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
به گزارش بخش بینالملل خبرگزاری اقتصاد ایران به نقل از Just Auto، تویوتا ادعا میکند که سیستم FC نسل سوم آن دو برابر مدل قبلی دوام دارد، به سطح دوامی قابل مقایسه با موتورهای دیزلی فعلی دست یافته و با طراحی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری عرضه خواهد شد.
این شرکت همچنین ادعا میکند که سیستم FC جدید به دلیل پیشرفت در طراحی و فرآیندهای تولید، ۲۰ درصد کممصرفتر و به طور قابل توجهی ارزانتر از سیستم قبلی است.
تویوتا که شامل شرکت تولید کننده خودروهای تجاری Hino Motors میشود، اعلام کرد که هدف آن گسترش استفاده از FCها در بخش خودروهای تجاری سنگین است، زمانی که تولید تجاری این سیستم جدید در سال ۲۰۲۶ آغاز شود – بازارهایی در اروپا و آمریکای شمالی و همچنین ژاپن و چین را هدف قرار داده است.