تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3827124
شناسه : 3827124
تاریخ :
بازیکن تیم فوتبال خیبر: پیروزی مقابل استقلال و گلزنی من به تاریخ پیوست اقتصاد ایران: بازیکن جوان تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد تأکید کرد، آنها باید برد برابر استقلال را فراموش کنند و به فکر بازی‌های بعدی باشند.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مسعود محبی درباره برد 3 بر یک تیمش برابر استقلال و اینکه آیا تصور می‌کردند سه گل به این تیم بزنند، گفت: استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است، ولی ما در این بازی هیچ هدفی جز برد نداشتیم و حتی به مساوی هم فکر نمی‌کردیم. قبل از این بازی در زمین خودمان برنده نشده بودیم و در چند بازی هم نتایج خوبی نگرفتیم به همین دلیل محکوم به برد بودیم.

مدافع تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ادامه افزود: واقعاً فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند سه گل به استقلال بزنیم، ولی فوتبال همین است و همین اتفاقات فوتبال را جذاب می‌کند. ما واقعاً این شایستگی را داشتیم که حتی بیشتر گل بزنیم، ولی مهمتر از همه گرفتن سه امتیاز بود.

وی که در این بازی یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، خاطر نشان کرد: خوشحالم که اولین گلم را در این فصل به ثمر رساندم و این دومین بازی من در لیگ امسال بود. یک روز قبل از شروع لیگ از ناحیه رباط مچ پا مصدوم شدم و این آسیب‌دیدگی خیلی سخت بود، با این حال خدا را شکر می‌کنم که برگشتم و در این بازی مهم گل زدم. این گل لطف خدا و دعای پدر و مادرم بود. برد برابر استقلال و گلزنی من به تاریخ پیوست و حالا باید به فکر بازی‌های بعد باشیم تا این روند را ادامه دهیم.

محبی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد مثل برادرش (محمد محبی) که راهی استقلال شد، به یکی از دو تیم معروف ایران برود، گفت: محمد برای من یک الگوست و همیشه با هم صحبت می‌کنیم. من هم دوست دارم مثل او در جوانی لژیونر شوم و امیدوارم به این هدف برسم.

مدافع تیم فوتبال خیبر همچنین در مورد حضور سعید دقیقی در این تیم تصریح کرد: با حضور آقاسعید واقعاً شرایط تیم ما تغییر کرد. او مربی خوبی است و می‌توانیم در لیگ امسال با هدایت این مربی و بازیکنانی که داریم نتایج خوبی بگیریم.