تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاست
لینک : econews.ir/5x3826808
شناسه : 3826808
تاریخ :
نماینده جهاد اسلامی فلسطین: از شروط آتش‌ بس عقب نشینی نمی‌کنیم اقتصاد ایران: نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه هنوز موضعی رسمی در خصوص مذاکرات آتش بس به اطلاع مقاومت فلسطین نرسیده، تصریح کرد که مقاومت هرگز از شروط خود عقب نشینی نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  محمد حاج موسی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با المیادین اعلام کرد که مقاومت فلسطین خواستار رسیدن به توافقی برای آتش بس در نوار غزه و عقب نشینی کامل ارتش اشغالگر صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه موضعی رسمی در خصوص مذاکرات به مقاومت فلسطین اطلاع داده نشده، تاکید کرد که مقاومت فلسطین از شرط‌هایی که پیش از این و بر اساس پیشنهاد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با آن موافقت کرده است، عقب نشینی نخواهد کرد.

الحاج موسی با بیان اینکه دولت آمریکا از طریق حمایت نامحدود خود از اشغالگران صهیونیست توانسته رأی بسیاری از یهودیان این کشور را به دست بیاورد، تاکید کرد که در حال حاضر آنها تلاش می‌کنند از طریق ادعای آتش بس رأی عرب‌ها و مسلمانان را نیز جلب کنند.

وی ادامه داد که اشغالگران باید در برابر آزادی اسرای خود هزینه بپردازند و این هزینه شامل آتش بس و عقب نشینی کامل است. وی تصریح کرد که هدف اصلی این جنگ کوچ اجباری ملت فلسطین است و مقاومت هرگز این نکته را نمی‌پذیرد که برگ برنده اسرا را از دست بدهد و سپس تجاوزها از سر گرفته شود.