تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3819060
شناسه : 3819060
تاریخ :
راه‌اندازی ۶مسیر پروازی جدید قشم‌ایر به جزیره خارگ اقتصاد ایران: در راستای حمایت از متخصصان داخلی فعال در صنعت نفت کشور، پروازهای شرکت هواپیمایی قشم‌ از مسیرهای تهران، اصفهان و شیراز به جزیره خارگ و بالعکس برقرار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری و به دستور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل هواپیمایی قشم و به منظور حمایت ویژه از متخصصان صنعت نفت کشور، پروازهای این شرکت از مسیرهای تهران، اصفهان و شیراز به جزیره خارگ و بالعکس آغاز شد.

پنجشنبه 26 مهر 1403 جمعی از دست‌اندرکاران هواپیمایی قشم و مدیرعامل به همراه مسوولان هلدینگ بالاسری، ضمن بازدید از فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه، با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار به طور رسمی پروازهای این شرکت هواپیمایی در مسیرهای تهران-عسلویه-تهران و عسلویه-ساری-عسلویه نیز گشایش یافت.

این پروازها علاوه بر تسهیل جابه‌جایی کارکنان صنعت نفت، فرصت استفاده برای مردم بومی جنوب کشور و نیز کمک به رونق گردشگری را فراهم کرده است.

با توجه به محدودیت‌های حمل‌ونقل هوایی در کشور، راه‌اندازی این خطوط پروازی گامی موثر در رفع مشکلات تردد و بهبود دسترسی ساکنان و کارکنان تلاشگر مناطق نفت خیز به مراکز شهری بزرگ خواهد بود.

این پروازها نقش بسزایی در ارتقا کیفیت زندگی مردم بومی این مناطق خواهد داشت و در عین حال، نیازهای عملیاتی و لجستیکی کارکنان خانواده بزرگ صنعت نفت و گاز کشور را نیز به طور مؤثر پوشش خواهد داد.

انتهای پیام/