تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3818828
شناسه : 3818828
تاریخ :
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان : ۱۲۰۰ آموزشگاه استان سمنان مشاور تخصصی دارد اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: یک هزار و ۲۰۰ آموزشگاه سراسر استان از ظرفیت های مشاور تخصصی در بخش های مختلف تحصیلی، روانشناسی و ... بهره مند است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،سید جمال وزیری پیش از ظهر شنبه در شورای آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی استانداری، بیان کرد: یک هزار و ۲۰۰ آموزشگاه سراسر استان از ظرفیت‌های مشاور تخصصی در بخش‌های مختلف تحصیلی، روانشناسی و … بهره مند است.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای ما در این زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: معتقد هستیم که هر قدر بتوانیم به لحاظ روانشناسی و تحصیلی به دانش آموزان استان خدمات ارائه کنیم به همان اندازه می‌توانیم در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ورودی پرونده‌های دستگاه قضائی مؤثر واقع شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های خانواده‌محور از جمله برنامه‌های ما در مدارس استان است، بیان کرد: ایجاد تعامل و هماهنگی بین خانه و مدرسه دیگر اولویت ما است که البته به ارتباط تنگاتنگ بین اولیا و مدرسه بستگی دارد.

وزیری با بیان اینکه خانواده اثربخش ترین عنصر تربیتی و پرورشی است، افزود: آگاهی والدین از فرآیندهای تعلیم و تربیت و آسیب‌های اجتماعی اصل مهمی در کاهش این آسیب‌های در آینده نونهالان و نوجوانان ما دارد.