تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3816996
شناسه : 3816996
تاریخ :
سرمربی استقلال: امیدوارم مقابل ذوب‌آهن روز خوبی داشته باشیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد، فردا و در مصاف با ذوب‌آهن تیم تحت هدایتش روز خوبی داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: امیدوارم فردا روز خوبی برای استقلال باشد و با یک بازی خوب هم امتیاز بگیریم و هم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فرآیند انتخاب سرمربی خارجی استقلال با حواشی همراه بوده و این موضوع نظم فکری او را برهم نریخته است، گفت: باید این سؤال از مدیریت باشگاه پرسیده شود. روزی که قبول مسئولیت کردم، سیاست بر این بود که مدتی بنده مسئولیت فنی را برعهده بگیرم تا باشگاه بتواند در یک شرایط خوب و فضایی مناسب سرمربی خارجی انتخاب کند و برای این مهم عجله نکند تا بهترین انتخاب را داشته باشد. آن زمان تاریخی مشخص نبود، اما تلاش بر این بود در اولین فرصت این کار را انجام دهند. تا به الان این کار نشده است، اما حتماً تلاش‌هایی بوده که دورادور در جریان هستم. از روز اول برای من مهم بود حالا که قبول مسئولیت کردم با تمام توان کار کنم و تمام وقت را برای تیم بگذارم و به کمک بازیکنان، مدیریت و همه مجموعه شرایط را تغییر بدهیم و به سمتی برویم که هفته‌های بهتری داشته باشیم.