تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x3815679
شناسه : 3815679
تاریخ :
جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به ایستگاه آخر رسید اقتصاد ایران: مریوان_ دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: جشنواره هفدهم تئاتر خیابانی مریوان با همکاری ۷۷ نفر کادر اجرایی به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  فاتح بادپروا با بیان اینکه جشنواره به ایستگاه آخر و فینال نزدیک شده است، اظهار کرد: امیدواریم فینال با سربلندی به اتمام برسد و کسانی که لیاقت برنده شدند را دارند، برترین باشند.

دبیر جشنواره تئاتر خیابانی مریوان بیان کرد: از مردم شهر مریوان هم جا دارد که ویژه تشکر کنم چرا که استقبال پرشوری از گروههای هنری داشتند و بخوبی با هنرمندان ارتباط می‌گرفتند.

بادپروا تصریح کرد: برای برگزاری جشنواره آبرومند تمام تلاش خود را کردیم و حدود ۷۷ نفر از عوامل در دبیرخانه شهر مریوان و انجمن هنرهای نمایشی ایران و بخش بین‌المللی همراه این جشنواره بودند.

وی خاطرنشان کرد: چند نفر از مهاباد، کرمانشاه، سنندج و تهران در تیم اجرایی حضور داشتند ولی بیش از ۹۰ درصد تیم اجرایی را مریوانی‌ها تشکیل دادند.

بادپروا گفت: کار جشنواره از ۲ ماه قبل آغاز شد و اگر دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی مریوان دائمی بود و برای جهانی شدن آن گام برمی‌داشتیم، باید صبح بعد از اتمام جشنواره هفدهم کار جشنواره هجدهم کلید می‌خورد.

وی گفت: جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان امروز آبروی مریوان و کردستان و حوزه هنر این استان محسوب می‌شود و هر سال باید بهتر از قبل اجرا شود.