تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3815532
شناسه : 3815532
تاریخ :
بازتاب پیروزی پرگل ایران در رسانه‌های جهان اقتصاد ایران: پیروزی ۴ بر یک تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در دور چهارم انتخابی جام جهانی در رسانه های جهان بازتاب پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  تیم ملی فوتبال ایران در دور چهارم از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، سه شنبه ۲۴ مهر در امارات میزبان قطر بود و با نتیجه ۴ بر یک از سد حریف خود عبور کرد.

این پیروزی که به نوعی انتقام شکست تیم ملی در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بود در رسانه‌های عربی و اروپایی بازتاب داشت.

خبرگزاری «یورونیوز» در خصوص این دیدار نوشت: تیم ملی ایران با درخشش سردار آزمون و محمد محبی توانست در دبی از قطر عبور کند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان، با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار گرفت.

سایت «youm۷» نوشت: ایران در دور چهارم انتخابی جام جهانی با گل‌های سردار آزمون و محمد محبی قطر را شکست داد.

یک خبرنگار مطرح عربستانی هم به اختلاف امتیاز ایجاد شده بین ایران و ازبکستان با قطر و امارات اشاره کرد و نوشت: کار برای قطر و امارات خیلی سخت شده است.

رسانه «القلم الریاضی» نوشت: رباعی (۴ گل) ایرانی‌ها برابر قطر، آن‌ها را به صدر جدول برد و قطر را به رده چهارم پایین کشید.

«عادل عبدالله المری» کارشناس مطرح قطری هم در خصوص این شکست نوشت: شروع فوق العاده تیم ملی قطر برای عدم شکست برابر ایران کافی نبود و این تیم تمرکز و سازماندهی مناسبی نداشت. اما تیم ایران تیم باتجربه ای بود. قطر بعد از جام ملت‌های به شدت تضعیف شده و در ۴ بازی ۱۰ گل دریافت کرده است.

سایت «vavel» نوشت: یک پیروزی راحت برای ایران. تیم ملی ایران هرچند از حریف خود عقب افتاد اما با اختلاف به برتری رسید. سردار آزمون در این دیدار درخشید.

رسانه «BeinSports» نوشت: تیم ملی ایران در چهارمین بازی از مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آسیا در دیداری که در امارات برگزار شد با نتیجه ۴ بر یک تیم ملی قطر را شکست داد.