تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3811311
شناسه : 3811311
تاریخ :
زمین‌خواری ۱۴۰میلیارد تومانی در شرق تهران اقتصاد ایران: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف زمین‌خواری ۱۰۰۰ متری به ارزش بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری به کشف پرونده زمین‌خواری اشاره و اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به دستگیری جاعلان و زمین‌خواران در شمال شرق تهران شدند.

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد شخصی که از جاعلین حرفه‌ای بوده با همکاری یکی از سردفتران دفترخانه‌های تهران اقدام به سندسازی و جعل دفاتر و انتقال یک قطعه زمین با متراژ هزارمتری واقع در خیابان جانبازان غربی کرده که کارآگاهان پلیس متهمین را شناسایی و در یک اقدام هماهنگ و منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ افشاری افزود: طی تحقیقات به عمل آمده از سردفتر در خصوص موضوع پرونده و مواجهه با دلایل و مدارک مثبت و مستدل، در نهایت لب به اعتراف گشوده و پذیرفت با همکاری شخصی که از جاعلین حرفه‌ای و دارای چندین فقره پرونده جعل و زمین‌خواری و کلاهبرداری است اقدام به سندسازی وجعل دفاتر و انتقال این زمین نسبت به تصرف آن اقدام کرده است.

وی ادامه داد: باتوجه‌به اعتراف نامبرده به بزه ارتکابی جهت تعیین و تکلیف به مرجع قضایی معرفی کرده و تحقیقات لازم جهت شناسایی و دستگیری سایر ایادی و همدستان متهمین در حال انجام بوده است.