تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3808173
شناسه : 3808173
تاریخ :
مابقی مطالبات گندمکاران به زودی پرداخت می‌شود  اقتصاد ایران: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح جلسه عصر امروز این کمیسیون اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه حضور یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،احمد انارکی محمدی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: غلامرضا نوری‌قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه حضور یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی بیان کرد: یکی از تأکیدات نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن است که باید مطالبات گندمکاران به طور کامل پرداخت شود که طبق گفته وزیر جهاد کشاورزی تاکنون بیش از ۸۰ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است و مابقی آن هم به زودی پرداخت خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مجلس در این جلسه تاکید کردند که آن دسته از محصولات کشاورزی که خودمان در داخل داریم تا جایی که امکان دارد، نباید وارد شود و باید از محصولات داخلی و کشاورزان خودمان حمایت حداکثری شود.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید زیادی بر تأمین نهاده‌های دامی و همچنین لزوم توجه به امنیت غذایی کشور کردند.