تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3802379
شناسه : 3802379
تاریخ :
مطالبات تولیدکنندگان تجدیدپذیر صفر می‌شود اقتصاد ایران: مدیرعامل ساتبا گفت: امیدواریم تا دو هفته آینده تمام مطالبات تولیدکنندگان بخش تجدیدپذیر را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، محسن طرزطلب مدیرعامل ساتبا امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرداخت بدهی تولیدکنندگان تجدیدپذیر، اظهار کرد: بدهی بزرگی به تولیدکنندگان انرژی تجدیدپذیر نداریم، طی روزهای گذشته منابعی در اختیار ما قرار گرفت و عمده تولیدکننده بدهی خود را تا خردادماه دریافت کردند و امیدواریم تا دو هفته آینده تمام مطالبات تولیدکنندگان بخش تجدیدپذیر را پرداخت کنیم.

وی افزود: با اقداماتی که در گذشته رقم خورد عمده مطالبات پرداخت شده و اگر کسی مدعی است و طلبی دارد می‌تواند مراجعه کند تا آن هم طی دو هفته آینده پرداخت شود.

رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه تجدیدپذیرها، اظهار کرد: برای توسعه تجدیدپذیرها لازم بود که مجوزهای خاصی را اخذ کنیم که شامل مجوز ساخت داخل، ارزآوری و سازمان برنامه بود که این اتفاق افتاد و امیدواریم بتوانیم از محل صندوق توسعه ملی بخشی از این پروژه‌ها را اجرایی کنیم.

طرزطلب با اشاره به اعلام نارضایتی تولیدکنندگان برای عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها گفت: برای حل این مساله کارگروهی را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم به‌صورت متمرکز کارها را پیگیری کنیم، این مشکلات را قبول دارم و در صدد رفع آن‌ها هستیم.