تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاست
لینک : econews.ir/5x3798923
شناسه : 3798923
تاریخ :
ادعای جدید معاریو درباره شهید نصرالله ؛ افشای جزئیات تازه از ترور دبیرکل حزب الله لبنان اقتصاد ایران: یک روزنامه صهیونیستی مدعی شده‌است که جزئیات تازه‌ای درباره ادعای ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، در ضاحیه جنوبی بیروت منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از وبگاه روسیا الیوم، روزنامه صهیونیستی «معاریو» ادعا کرده است که با کمک یک ماده شیمیایی که توسط فردی ناشناس به دست سید حسن نصرالله آغشته شده، اسرائیل توانسته است موقعیت او را ردیابی و با حمله‌ای هوایی به مقرش در بیروت، او را ترور کند.

این روزنامه مدعی شده است که فردی با سید حسن نصرالله دیدار کرده، دست او را فشرده و دستان وی را به ماده‌ای آلوده کرده است که به رژیم صهیونیستی در ردیابی او کمک کرده است.

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی در عرض دو دقیقه موفق به شناسایی موقعیت سید حسن نصرالله و اطمینان از حضور وی در مقرش در ضاحیه جنوبی بیروت شده است.

گفته شده است که پس از این، جنگنده‌های صهیونیستی ظرف چند دقیقه حملات هوایی به مقر نصرالله انجام داده و حدود ۸۰ تن بمب بر آنجا ریخته‌اند.

در ادامه این ادعاها آمده است که سید حسن نصرالله به دلیل استنشاق گازهای سمی ناشی از این حمله و پس از پناه گرفتن در اتاقی بدون تهویه به شهادت رسیده است.

رژیم صهیونیستی عملیات نظامی «پیکان‌های شمالی» را در ۲۳ سپتامبر علیه لبنان آغاز کرده و حملات هوایی گسترده‌ای انجام داده است.

در جریان یکی از این حملات در ۲۷ سپتامبر در بیروت، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان به شهادت رسیده است.

حزب‌الله نیز به شهادت نصرالله اذعان کرده و اعلام کرده است که تا زمان توقف کامل حملات رژیم صهیونیستی به غزه، به مقاومت و حملات خود ادامه خواهد داد.