تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاست
لینک : econews.ir/5x3791374
شناسه : 3791374
تاریخ :
مخالفت مجلس با استعفای حسین زاده؛ لبخند تصنعی مجلس به پزشکیان تمام شد! اقتصاد ایران: اقدام امروز نمایندگان مجلس در مخالفت با استعفای نماینده اهل سنت نقده و اشنویه که به تازگی به سمت معاونت رئیس جمهور منصوب شده است، خبرساز شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، اقدام امروز نمایندگان مجلس در مخالفت با استعفای نماینده اهل سنت نقده و اشنویه که به تازگی به سمت معاونت رئیس جمهور منصوب شده است، خبرساز شد.

چندی پیش پزشکیان در راستای وعده انتخاباتی خود برای انتصاب اهل سنت سمت‌های ارشد دولتی، عبدالکریم حسین‌زاده را به سمت معاون خود در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب کرد. طبق آیین نامه مجلس استعفای نمایندگان باید به تصویب مجلس برسد.

اما امروز نمایندگان با اقدام خود به ماه عسل پاستور و بهارستان که برخی فعالان سیاسی این حرکت مجلس را آغاز مخالفت با دولت پزشکیان و سنگ‌اندازی در مسیر دولت چهاردهم توصیف کردند.

خبرگزاری ایسنا هم در همین رابطه نوشته است: نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) درخواست استعفای عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه از نمایندگی پارلمان را مورد بررسی قرار دادند. بعد از توضیحات حسین‌زاده درباره دلیل استعفایش از نمایندگی مجلس و صحبت‌های مخالفان استعفا، در نهایت نمایندگان مجلس با ۱۰۷ رای موافق، ۱۲۹ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۴۷ نماینده حاضر با استعفای حسین‌زاده مخالفت کردند!

صدرا که خود را دانشجوی علوم سیاسی معرفی کرده است در واکنش کوتاهی اینگونه اظهارنظر کرد: بالاخره لبخند تصنعی مجلس به پزشکیان تمام شد و پرده‌ها کنار رفت!

مشکات هم که خود را حامی پزشکیان نامیده، توئیت زد: مجلس همان کاری را با پزشکیان کرد که ثابتی و رسایی آرزویش را داشتند.