تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3791263
شناسه : 3791263
تاریخ :
معاون استانتدار خراسان جنوبی: رشد اقتصادی نیازمند بهره برداری از تمام ظرفیت هاست اقتصاد ایران: بیرجند- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: باید برای رشد اقتصادی استان از همه مزیت‌های موجود بهره بردای لازم را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  ، مهدی جعفری سه شنبه شب در جلسه تعیین نرخ فروش فرآورده‌های نفتی در باک خوروهای تجاری در بازارچه‌های مرزی و پایانه مرزی استان اظهار کرد: تعامل دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه مرز و تجارت خارجی ضرورت دارد.

وی به مزیت‌های حوزه تجارت خارجی و عملکرد مناسب استان در این زمینه اشاره و بیان کرد: ضروری است کلیه دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه مرز و تجارت خارجی، با در نظر گرفتن شرایط منطقه و همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های موجود در راستای تسریع و تسهیل در امر مبادلات تجاری اقدام کنند.

جعفری تأکید کرد: در زمانی که اولویت کشور مسأله معیشت و اقتصاد مردم است نباید با ایجاد بروکراسی اداری اضافه در روند رشد اقتصادی استان اخلال ایجاد کنیم.

معاون اقتصادی استاندار متذکر شد: دستگاه‌ها باید از هرگونه تصمیم و اقدام بخشی و جزیره ای در این زمینه خودداری کنند.

جعفری ضمن تشکر از مسئولین درخصوص اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش مبادلات تجاری استان با کشور افغانستان تأکید کرد: باید در راستای رشد اقتصادی استان از همه مزیت‌های موجود بهره بردای لازم را داشته باشیم.