تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3783502
شناسه : 3783502
تاریخ :
شوک به جوانان فوتبال ایران در آستانه جام ملت‌ها اقتصاد ایران: تیم فوتبال جوانان ایران در حالی برای برگزاری بازی های مقدماتی جام ملت‌های آسیا بلائوس سفر می کند که چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران لیست ۲۳ بازیکن نهایی خود برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا را مشخص کرد.

او در حالی نفرات نهایی را اعلام کرد که خبری از رضا غندی پور پدیده هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور نیست. مهاجم ملوان بندر انزلی که دوران سربازی خود را طی می‌کند در چند روز ابتدایی تمرینات تیم فوتبال جوانان با وجود مصدومیت حاضر شد اما عدم همکاری باشگاه ملوان مبنی بر دریافت مجوز خروج از کشور او باعث شد تا غندی پور نتواند این تیم را در اردوی دبی و در نهایت رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

همچنین یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با وجود در اختیار قرار دادن فرهان بزرگیان و یوسف مزرعه بازیکنان آکادمی باشگاه فولاد خوزستان اجازه حضور علی حسنی و محمد عسکری را نداد.

حسنی و عسگری که سابقه بازی در جام جهانی نوجوانان را داشتند جزو مهره‌های کلیدی عبدی در رقابت‌های زیر ۲۰ سال کافا که با قهرمانی تیم فوتبال ایران همراه شد، بودند.

شایان ذکر است شاگردان حسین عبدی طبق تاریخ‌های زیر به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

چهارشنبه چهار مهرماه ۱۴۰۳
*تیم ملی فوتبال ایران - تیم ملی فوتبال لائوس؛ ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران؛ ورزشگاه ملی لائو شهر وینتیان

جمعه ششم مهرماه ۱۴۰۳
*تیم ملی فوتبال ایران - تیم ملی فوتبال هندوستان؛ ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران؛ ورزشگاه ملی لائو شهر وینتیان

یکشنبه هشتم مهرماه ۱۴۰۳
*تیم ملی فوتبال ایران - تیم ملی فوتبال مغولستان؛ ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران؛ ورزشگاه ملی لائو شهر وینتیان