تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بازار سرمایه
لینک : econews.ir/5x3783201
شناسه : 3783201
تاریخ :
صف‌کشی سهامداران در بورس؛ رشد بورس ادامه می‌یابد؟ اقتصاد ایران: امروز در پیش‌گشایش بازار در حالی خریداران و فروشندگان سهام به ترتیب در ۱۴۱ و ۶۰ نماد در بورس به صف نشستند که دیروز شاهد رشد بیش از ۱۶ هزار واحدی شاخص کل بودیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امروز (چهارشنبه ۲۸ شهریور)، در پیش‌گشایش بازار در حالی خریداران و فروشندگان سهام به ترتیب در ۱۴۱ و ۶۰ نماد در بورس به صف نشستند که دیروز شاهد رشد بیش از ۱۶ هزار واحدی شاخص کل بودیم.

افزایش تعداد صف‌های خرید و کاهش تعداد صف‌های فروش نسبت به روز گذشته در حالی است که تعداد نمادهای مثبت بدون صف ۱۵۳، تعداد نمادهای در محدوده صفر تابلو ۲۸۸ و تعداد نمادهای منفی بدون صف ۴۶ نماد است.

شایان ذکر است در معاملات روز گذشته گروه فلزات اساسی با ۶۹.۵ میلیارد، گروه حمل و نقل با ۳۴.۸ میلیارد و صنعت چند رشته‌ای با ۳۱.۷ میلیارد تومان بیشترین ورود پول حقیقی را تجربه کردند. از طرف دیگر در گروه‌های کانه‌های فلزی، سایر معادن و منسوجات عرضه‌ها بر تقاضا پیشی گرفته بود.

روز گذشته شاخص کل در پی حمایت وزیر اقتصاد و رئیس جدید سازمان بورس در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید این سازمان، توانست با رشد ۱۶۵۸۶ واحدی یک گام به شاخص ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی نزدیک شود و فاصله خود را تا این سکو به کمتر از ۱۶ هزار واحد برساند.