تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3782380
شناسه : 3782380
تاریخ :
ایران‌خودرو اموال مردم را با احتساب سود بازگرداند اقتصاد ایران: یک نماینده مجلس گفت: ایران‌خودرو در جذب صدها هزار میلیارد تومان از اموال ملت مظلوم رفتار خلاف عرفی داشته است که باید با فوریت و احتساب سود به مردم عودت داده شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، بهروز محبی نجم‌آبادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکری شفاهی، گفت: ایران خودرو در جذب صدها هزار میلیارد تومان از اموال ملت مظلوم رفتار خلاف عرفی داشته است که باید با فوریت و احتساب سود به مردم عودت داده شود.

وی افزود: از رئیس‌جمهور درخواست دارم از این سو استفاده نابه‌جا که ممکن است توسط سایر شرکت‌های خودروسازی نیز تکرار شود، جلوگیری کرده و از حقوق مردم دفاع کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بی‌توجهی به تعویض خودروهای فرسوده به ویژه تاکسی‌های فرسوده و بی‌عملی ایران خودرو به تعهدات، خودروسازی داخلی را به دردسری بزرگ برای عموم مردم ایران تبدیل کرده است.

محبی نجم آبادی در ادامه‌، گفت: از رئیس‌جمهور درخواست دارم نسبت به اصحاب فتنه ۸۸ و اغتشاشات به توصیه‌های دلسوزان و مصلحان حقیقی ملت عنایت داشته باشد، چرا که آن‌ها باعث خسارت‌های جبران‌ناپذیری در کشور شده و پیاده نظام رسانه‌ای آن‌ها نیز همچنان بر اشتباهات خود اصرار داشته و جبران مافات نکرده‌اند.