تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاست
لینک : econews.ir/5x3781297
شناسه : 3781297
تاریخ :
با حکم رئیس مجلس؛ رئیس مرکز امور نمایندگان مجلس منصوب شد اقتصاد ایران: رئیس مجلس شورای اسلامی طی حکمی عبدالعلی رحیمی‌مظفری را به‌عنوان رئیس مرکز امور نمایندگان مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  ، در حکم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی حکمی عبدالعلی رحیمی‌مظفری را به‌عنوان رئیس مرکز امور نمایندگان مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

در حکم رحیمی‌مظفری آمده است:

«نظر به تعهد دینی و انقلابی و با توجه به سوابق و تجارب نمایندگی مجلس شورای اسلامی، جناب‌عالی را به‌عنوان رئیس مرکز امور نمایندگان منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود در راستای سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری ابلاغی رهبر معظم انقلاب و با توجه به رویکردهای تحولی شفاف‌سازی، هوشمندسازی، مردمی‌سازی و کارآمدسازی نسبت به برقراری ارتباط و تعامل مؤثر و سازنده با نمایندگان ادوار و نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی و بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت آن‌ها در حل مسائل و مشکلات مردم در سراسر کشور برنامه‌ریزی و اقدام نمائید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال مسئلت دارم.»

رحیمی‌مظفری از مدیران صنعت نفت و عضو سابق هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس یازدهم است که به‌تازگی با حکم محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت، به‌عنوان دستیار وزیر در امور بهینه‌سازی انرژی منصوب شده بود.