تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3780873
شناسه : 3780873
تاریخ :
تمجید پیشکسوت اینتر از مهدی طارمی اقتصاد ایران: فرانچسکو آچربی پیشکسوت تیم فوتبال اینتر در گفت‌وگویی از مهدی طارمی مهاجم ایرانی نراتزوری تمجید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،«فرانچسکو آچربی» معتقد است که تیم فوتبال اینتر میلان برای کسب یک قهرمانی دیگر در سری آ بسیار مشتاق است. این مدافع ۳۶ ساله در مصاحبه با شبکه ایتالیایی DAZN، از «پیوتر زیلینسکی» و مهدی طارمی برای کامل‌تر کردن تیم تمجید کرد.

آچربی گفت: داشتن یک تیم رقابتی بسیار مهم است. ما هر سه روز یک‌بار بازی می‌کنیم. این فصل با حضور زیلینسکی و طارمی حتی نسبت به فصل قبل کامل‌تر هستیم.

او اضافه کرد: همه بازیکنان آماده انجام وظیفه هستند. مهم است که توان خود را مدیریت کنیم و به همه فرصتی برای بازی کردن بدهیم. اینتر می‌خواهد یک عنوان دیگر در سری آ کسب کند و زیلینسکی و طارمی ما را قوی‌تر کرده‌اند. ما می‌خواهیم یک قهرمانی دیگر در لیگ به دست آوریم.

لازم به ذکر است که تیم اینتر یکشنبه شب و در هفته چهارم سری آ رو در روی تیم مونزا قرار گرفت و در حالی که تا دقایق پایانی از میزبان خود با یک گل عقب بود اما در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.