تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3780647
شناسه : 3780647
تاریخ :
سرمربی پرسپولیس: برای کسب پیروزی به عربستان آمده‌ایم اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی در لیگ نخبگان آسیا داریم اما برای کسب پیروزی به عربستان آمده‌ایم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  «خوان کارلوس گاریدو» در نشست خبری پیش از دیدار با الاهلی عربستان اظهار داشت: مسابقات مهمی را در لیگ نخبگان آسیا در پیش داریم. انگیزه ما، بازیکنان و هواداران برای این مسابقات زیاد است.

او ادامه داد: تیم حریف را آنالیز کرده ایم و بازی آسانی نخواهیم داشت به تیم الاهلی احترام می‌گذاریم و هدفی داریم که آن هم پیروزی مقابل الاهلی است.

گاریدو در رابطه با فرمت جدید مسابقات آسیایی گفت: مسابقات آسیایی همیشه در هر فرمتی که بوده جذابیت خودش را داشته است و من برای اولین بار است که در این مسابقات حضور دارم و سعی می کنیم که از مرحله گروهی صعود کنیم. فکر می کنم در فرمت جدید رقابت های آسیایی جذابیت بیشتری را شاهد باشیم.

او در پایان تصریح کرد: پرسپولیس هدفی دارد و آن هم کسب پیروزی در مسابقات است. ما هواداران زیادی داریم که همه از ما انتظار برد دارند. به بازیکنان خود اعتماد داریم و با توجه به اطمینانی که از آنها داریم هدفمان صعود به مرحله بعدی است.