تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3779922
شناسه : 3779922
تاریخ :
بازگشت کتاب‌های سلیمانی با شکل و شمایل جدید اقتصاد ایران: انتشارات سوره‌ مهر پنج جلد از آثار ترجمه زنده‌یاد محسن سلیمانی را با طرح جلد جدید منتشر و روانه کتابفروشی‌ها کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پنج جلد از آثار ترجمه محسن سلیمانی در قالب مجموعه «ابزار نویسندگی» با طرح جلد جدید در انتشارات سوره‌ مهر به چاپ رسید. 

این کتاب‌ها با عناوین «رمان چیست؟» چاپ سوم، «از روی دست رمان‌نویس» چاپ چهارم، «چگونه زندگی‌نامه بنویسیم؟» چاپ سوم، «تاملی دیگر در باب داستان» چاپ نهم و «بیست وهشت اشتباه نویسندگان» چاپ هفتم، با طراحی احسان حسینی مدیر هنری انتشارات سوره‌مهر با طرح جلد جدید تجدید چاپ شدند و در قالب مجموعه «ابزار نویسندگی» راهی بازار نشر شدند. 

کتاب «رمان چیست؟» اثری از م.ه. ایبرامز، مالکام برادبری و نورتروپ فرای اثری با نگاه نقادانه بر رمان و تاریخچه‌ی آن است که به شناخت بیشتر رمان کمک می‌کند. 

«از روی دست رمان‌نویس» به مصاحبه با چند نویسنده بزرگ خارجی همچون ادوارد مورگان فورستر، ویلیام فاکنر، آلدس هاکسلی، ارنست همینگوی و ژرژ سیمنون درباره ادبیات پرداخته است. 

«چگونه زندگی‌نامه بنویسیم؟» به قلم برایان آزبورت و ریچارد سایر برخی تجارب زندگی‌نامه‌نویسان آن سوی دنیا را در اختیار نوآموزان این سوی عالم قرار دهد.

«تاملی دیگر در باب داستان» از لارنس پرین، کتابی دانشگاهی برای تدریس داستان‌نویسی به شمار می‌رود. این کتاب نگاهی نو به داستان‌نویسی کرده است.

کتاب آخر با عنوان «بیست وهشت اشتباه نویسندگان» از جودی دلتون به بررسی اشتباهات برجسته نویسندگان در طول نوشتن می‌پردازد. 

این پنج جلد ترجمه شده توسط محسن سلیمانی در کتابفروشی‌ها در دسترس علاقمندان آثار محسن سلیمانی و حوزه ادبیات قرار دارد.