تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سلامت
لینک : econews.ir/5x3779868
شناسه : 3779868
تاریخ :
نگرانی ظفرقندی ازحذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی اقتصاد ایران: وزیر بهداشت، با اشاره به مشکلاتی که بعد از اجرای طرح دارویار به وجود آمده است، نسبت به حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی ابراز نگرانی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

در این مراسم، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، علی بابایی کارنامی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و جعفر قادری نایب رئیس کمیسیون اقتصاد، معاونان سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات و جمعی از نمایندگان مجلس حضور داشتند.

بهروز رحیمی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در این مراسم گزارشی از عملکرد این معاونت در دولت سیزدهم ارائه داد.

مسعود حبیبی معاون فرهنگی و دانشجویی و حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور و جمعی از مدیران و مسئولان معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت نیز از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

در این مراسم، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، پیرامون کمبودها و کاستی‌های بودجه سلامت، طرح دارویار، ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی و…، نکاتی را بازگو و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد با وزارت بهداشت در تأمین بودجه حوزه سلامت، همکاری و همراهی کنند.

وی با اشاره به مشکلاتی که بعد از اجرای طرح دارویار ایحاد شده است، نسبت به حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی، ابراز نگرانی کرد. 

بر اساس این گزارش، طاهر موهبتی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، جایگزین بهروز رحیمی شد.