تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3779575
شناسه : 3779575
تاریخ :
گزارش روزانه بورس، شاخص کل بورس ۹ هزار واحد افت کرد اقتصاد ایران: شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (شنبه، ۲۴ شهریورماه) با افت ۹۰۴۲.۹۶ واحدی به ۲,۰۷۵,۵۴۹.۸۱ واحد رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  در جریان دادوستدهای امروز (شنبه، ۲۴ شهریور) بازار سرمایه، بیش از ۸ میلیارد و ۳۱۱ میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان در بیش از ۲۶۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۹ هزار و ۴۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۷۵ هزار و ۵۴۹ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به ترتیب به نام نمادهای معاملاتی فولاد، فملی و شپنا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی رمپنا، اخابر و همراه با افزایش خود مانع کاهش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۹۸۱ میلیون ورقه به ارزش ۱,۰۴۸ میلیارد تومان در ۱۰۱ هزار نوبت، شاخص کل فرابورس ۸۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱ هزار و ۵۹۰ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی وسپهر، خاور و انتخاب ثبت شد و در مقابل نمادهای معاملاتی آریا، شاوان و کوثر بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.