تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3778007
شناسه : 3778007
تاریخ :
ویژگی درخواست دوستی به ایکس‌باکس برمی‌گردد اقتصاد ایران: کاربران ایکس‌باکس بار دیگر می‌توانند در این پلتفرم برای اکانت‌های مورد نظر خود درخواست دوستی ارسال کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مایکروسافت در حال تغییر روش ارتباط کاربران در پلتفرم بازی ایکس‌باکس است. روش جدید تقریباً شبیه تمام شبکه‌های اجتماعی عمل می‌کند، جایی‌ که برای دیگران درخواست دوستی ارسال می‌کنید و فرد مقابل آن را می‌پذیرد یا رد می‌کند.

شاید روش ارسال درخواست دوستی در ایکس‌باکس عادی به‌نظر برسد، اما نسل‌های اخیر کنسول بازی مایکروسافت رویکرد غیرفعال‌تری را برای فهرست دوستان در پیش گرفته بود. در سیستم کنونی هر کسی می‌توانست اکانت ایکس‌باکس سایرین را دنبال کند و هنگامی‌ که دو حساب یکدیگر را دنبال می‌کردند، به‌طور خودکار به‌عنوان دوست شناخته می‌شدند.

تغییر جدید در سیستم ارتباطات کاربران ایکس‌باکس نباید تفاوت زیادی در تب اجتماعی گیمرهای این پلتفرم ایجاد کند. طبق پست وبلاگی ایکس‌باکس، اگر درحال‌حاضر در این پلتفرم با برخی افراد دوست هستید، همچنان دوست باقی خواهید ماند و اگر یکدیگر را دنبال نکرده‌ باشید همچنان می‌توانید حساب کاربری مورد نظر را دنبال کنید.

مایکروسافت برای حفظ حریم‌خصوصی کاربران ایکس‌باکس و دریافت اعلان‌ها مرتبط با درخواست‌های دوستی، گزینه‌های جدیدی راه‌اندازی کرده است.

اگرچه تاریخ انتشار عمومی سیستم جدید دوستان در پلتفرم مذکور را نمی‌دانیم، اما از این هفته به‌عنوان پیش‌نمایش برای اعضای برنامه‌ی Xbox Insiders در دسترس قرار گرفته است.

از دیگر اقدامات اخیر ایکس‌باکس می‌توان به معرفی طرح Game Pass Standard و آغاز پیش‌فروش نسخه‌ی کاملاً دیجیتال ایکس باکس سری ایکس اشاره کرد.