تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3777732
شناسه : 3777732
تاریخ :
سلام فصل پاییز به پایتخت نشینان: هوای کلانشهر تهران ۶ درجه خنک‌تر می‌شود اقتصاد ایران: کارشناس سازمان هواشناسی از پیش‌بینی کاهش دمای بیشتر مناطق کشور از روز جمعه (۲۳ شهریور) خبر داد و گفت: دمای استان تهران از روز جمعه به تدریج ۶ درجه کاهش می‌یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز در بیشتر مناطق کشورمان آسمانی صاف و جوی آرام پیش بینی می‌شود و تنها در برخی نقاط از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌هایی مانند گیلان، مازندران، غرب گلستان، البرز، تهران و سمنان بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: فردا جمعه نیز با عبور موجی از نوار شمالی کشورمان در استان‌هایی مانند آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، شمال کردستان، زنجان، قزوین، البرز، نیمه شمالی تهران، گیلان، مازندران و غرب گلستان گاهی رگبار رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و این بارش‌ها کماکان تا اوایل هفته آتی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از فردا جمعه تا روز یکشنبه در اکثر مناطق کشورمان کاهش نسبی دما را خواهیم داشت و هوا در بیشتر مناطق کشور خنک‌تر می‌شود.

گودرزی افزود: همچنین برای چند روز آینده در شرق و جنوب شرق، جنوب غرب و بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز در سمنان، تهران، البرز، اصفهان، قم، مرکزی و همدان در برخی ساعات وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند منجر به کاهش کیفیت هوا در این مناطق شود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: در تهران نیز برای امروز بعد از ظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید. این در حالی است که از روز جمعه هوای تهران به صورت محسوسی خنک‌تر خواهد شد.